Siemanko, mam do was kolejna sprawe.
Chciałem dziś wyregulować obroty bo były wysokie na postoju (1400-1500), wprowadziłem w tryb serwisowy (zworka) i ustawiłem idealnie obroty (ok 850), pracuje idealnie.
Gdy samochód pracuje juz w normalnym trybie, to obroty są bardzo wysokie (1800-2100),
Co to może być? zauwazylem że pod odpieciu przepływomierza obroty delikatnie spadają, ale tez nie duzo.
W trybie serwisowym samochód chodzi idealnie.
Tak jakby problemem był silniczek krokowy, kiedyś miałem wysokie obroty w oplu, i to on był winien.
Ale wczesniej taka usterka nie wystepowała
Samochód Mazda 323f BA
1,5 (Z5)
Chciałem dziś wyregulować obroty bo były wysokie na postoju (1400-1500), wprowadziłem w tryb serwisowy (zworka) i ustawiłem idealnie obroty (ok 850), pracuje idealnie.
Gdy samochód pracuje juz w normalnym trybie, to obroty są bardzo wysokie (1800-2100),
Co to może być? zauwazylem że pod odpieciu przepływomierza obroty delikatnie spadają, ale tez nie duzo.
W trybie serwisowym samochód chodzi idealnie.
Tak jakby problemem był silniczek krokowy, kiedyś miałem wysokie obroty w oplu, i to on był winien.
Ale wczesniej taka usterka nie wystepowała
Samochód Mazda 323f BA
1,5 (Z5)