Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LPC1343 - podstawka pod LQFP48

Gumis-92 15 Sty 2015 10:25 1419 21
  • #1 15 Sty 2015 10:25
    Gumis-92
    Poziom 8  

Witam wszystkich na forum !

Jestem po kursie na uczelni ARM v7, specjalnie dużo się nie nauczyłem ale samodzielnie mrugać diodą umiem. Poszukałem i znalazłem kurs LPC11xx z rdzeniem ARM Cortex-M0 (arm-jak-zaczac.html)
    Kurs opiera się na LPC1114 i taki cpu chciałem kupić lecz poszukałem w necie i za niewiele więcej znalazłem i kupiłem LPC1343. Później się okazało, że ten cpu jest z rdzeniem ARM Cortex-M3.
    Teraz poszukuję płytki pod LQFP48 dla LPC1343. W datasheet znalazłem gdzie się podłącza kwarc, musi być podpięty pod 6 i 7 linie cpu. Wszystko co znajduję w necie to płytki przejście LQFP na raster 2,54mm i nie ma jak wlutować kwarcu pod linie 6 i 7, a wyczytałem że kwarc powinien być jak najbliżej wyprowadzeń linii z cpu.
    Wiecie gdzie można kupić płytkę z miejscem na wlutowanie kwarcu ?

0 21
  • #2 15 Sty 2015 10:31
    tadzik85
    Poziom 38  

A nie lepiej kupić taniego gotowca na początek?
    LPCexpresso Np? Ominą cie takie problemy...

Płytek z Cortexami jest co nie miara.

0
  • #3 15 Sty 2015 12:58
    Gumis-92
    Poziom 8  

Czy taniego będę miał do 25 zł ? Raczej nie.
    W dodatku bezcenna jest radość z działającego polutowanego układu przez samego siebie.

0
  • #4 15 Sty 2015 13:42
    tadzik85
    Poziom 38  

Gumis-92 napisał:
    Czy taniego będę miał do 25 zł ? Raczej nie.
    W dodatku bezcenna jest radość z działającego polutowanego układu przez samego siebie.

To zrób własną płytkę. Tylko po co gdy twoja wiedza jest minimalna? Obudowa dip to rzadkość w cortexach. Poducz się i wtedy zdziałaj coś. A koszt? 70zł wraz z debugerem?

DEBUGEREM !!!!

0
  • #5 15 Sty 2015 20:17
    Gumis-92
    Poziom 8