Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

regeneracja pompy wspomagania

TerraX 12 Maj 2005 18:05 6122 5
  • #1 12 Maj 2005 18:05
    TerraX
    Poziom 12  

    wiam.
    w moim saxo do wspomagania kierownicy uzyto pompy elektrohydraulicznej. silnik elektryczny w tej pomopie spalil sie. czy jest mozliwosc regeneracji tego elementu?

    -1 5
  • #2 12 Maj 2005 20:46
    CAMARENA
    Poziom 23  

    musisz zapytać oto w warsztacie przewijającym silniki
    moze coś poradzą

    0
  • #3 01 Cze 2005 11:25
    tomekjak
    Poziom 11  

    Hej, nie będę zakładał podobnego tematu, więc się podłącze :-). Mam VW Golfa II 1.8 RP 1990, i słychać juz łożysko w pompie od wspomagania. Może ktoś wie czy taką pompę mozna regenerować (wymienić łożysko, uszczelki, itd.) i jaki byłby koszt takiej roboty ? Czy może lepiej się rozejrzeć za jakąś używką ? Dzięki.

    2
  • #4 01 Cze 2005 20:18
    JAFO
    Poziom 25  

    Mam taki sam problem w swoim Passacie - strasznie wyje. Trochę poszukałem i jest to wydatek ok 150 PLN za używaną, ale tak naprawdę nie wiadomo, w jakim jest stanie, czy jeszcze pracuje cicho i jak długo posłuży. Może faktycznie pomoże wymiana zużytych elementów samodzielnie. Przynajmniej wiadomo, że coś było wynienione.

    2
  • #5 01 Cze 2005 21:52
    pyznar
    Poziom 14  

    Witam! Mialem podobny problem, kupilem na allegro pompe za 160 po regeneracji. Mozna tez samemu wymienic lozysko i uszczelnienia, tylko trzeba miec pojecie o tym ;). Mozna tez oddac do regeneracji, zajmuje sie tym m.in. firma ELTEK, wykonuja oni uslugi dla Inter-Carsu.

    0
  • #6 22 Gru 2005 12:56
    tomek11
    Poziom 11  

    TerraX napisał:
    wiam.
    w moim saxo do wspomagania kierownicy uzyto pompy elektrohydraulicznej. silnik elektryczny w tej pomopie spalil sie. czy jest mozliwosc regeneracji tego elementu?


    Mam saxo i naprawiałem tą pompę.
    Była po wypadku i cała się rozleciała
    Wirnik można bez problemu przewinąć natoniast cewki są to dwa mocne magnesy z których i tak jeden był wyłamany więc go zakleiłem poxipolem.
    obudowę silnika niestety trzeba delikatnie migomatem cyknąć bo ona jest zaklepywana. Złożyłem wszystko i działa.
    Wirnik może się nie spalił sprawdź szczotki bo może któraś się zawiesiła a jest ich tam 4 szt

    0