Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Texa PolandTexa Poland
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi a4 b5 2.4 ALF Rozjazd czasów wtrysku między bankami w V6. Falujące obroty

paput1987 20 Jan 2015 21:23 9069 33
  • Helpful post
    #31
    Southend69
    Level 11  
    Ok to faktycznie może być jeden podwójny czujnik , naprawdę jest tyle silników że tak też może być , a czy twój sprzęt jest wstanie odczytać temperaturę spalin czasami jest to możliwe , ja mam laserowy czytnik temperatury - to taki pistolet - jeśli są wyraźne różnicę temperatury to sonda jest nie dogrzana , ale może jeszcze coś , czy możesz po tym jak sonda uśnie poluzować śruby układu wydechowego - za sondą oczywiście - tak aby ułatwić przepływ gazów wylotowych , jeśli z jakiegoś powodu są stłumione - zatkany katalizator - to gazy nie są wstanie rozgrzać sądy z powodu słabego przepływu ,złe odczyty z sondy obcinają dawkę aby utrzymać normy . A czy ten silnik pracuje na 2 czy 4 sondach
    Sorki że tak wypytuje ale naprawdę czytałem czasami takie wywody w postach że śmiech a potem okazało się że każdy mówił o innym silniku a każdy szukał tej samej usterki dlatego pytam . Jutro w pracy w Auto Dacie postaram się odszukać ten silnik może znajdę jakieś biuletyny serwisowe czasem opisują częste przypadki , ale jeszcze chciał bym się upewnić

    Rok Auta ? nie znam , Silnik 2.4 kod silnika ALF ?
  • Texa PolandTexa Poland
  • #32
    paput1987
    Level 12  
    Southend69 wrote:
    Ok to faktycznie może być jeden podwójny czujnik , naprawdę jest tyle silników że tak też może być , a czy twój sprzęt jest wstanie odczytać temperaturę spalin czasami jest to możliwe , ja mam laserowy czytnik temperatury - to taki pistolet - jeśli są wyraźne różnicę temperatury to sonda jest nie dogrzana , ale może jeszcze coś , czy możesz po tym jak sonda uśnie poluzować śruby układu wydechowego - za sondą oczywiście - tak aby ułatwić przepływ gazów wylotowych , jeśli z jakiegoś powodu są stłumione - zatkany katalizator - to gazy nie są wstanie rozgrzać sądy z powodu słabego przepływu ,złe odczyty z sondy obcinają dawkę aby utrzymać normy . A czy ten silnik pracuje na 2 czy 4 sondach
    Sorki że tak wypytuje ale naprawdę czytałem czasami takie wywody w postach że śmiech a potem okazało się że każdy mówił o innym silniku a każdy szukał tej samej usterki dlatego pytam . Jutro w pracy w Auto Dacie postaram się odszukać ten silnik może znajdę jakieś biuletyny serwisowe czasem opisują częste przypadki , ale jeszcze chciał bym się upewnić

    Rok Auta ? nie znam , Silnik 2.4 kod silnika ALF ?


    Dzięki za zainteresowanie tematem. Rocznik 1997, kod silnika afl 2.4 quattro avant

    Chyba nie mam możliwości odczytania temperatury spalin. Silnik jest na dwóch sondach. Możnaby spróbowac podziałać z wydechem ale kurcze nie mam kanału. Ewentualnie mozę spróbowałbym zmienić sondy miejscami? Jak myślisz czy korekta -11% nie jest własnie czasem za duża?
  • Texa PolandTexa Poland
  • #33
    FORMAT4G
    Level 13  
    Sprawdź czy regulator ciśnienia paliwa jest szczelny tzn czy paliwo z niego nie przedostaje się na stronę podciśnienia , następuje wtedy wzbogacenie mieszanki i ujemne korekty . Spróbuj to tymczasowo zaślepić i zobacz działanie sond po obu stronach .
  • #34
    paput1987
    Level 12  
    FORMAT4G wrote:
    Sprawdź czy regulator ciśnienia paliwa jest szczelny tzn czy paliwo z niego nie przedostaje się na stronę podciśnienia , następuje wtedy wzbogacenie mieszanki i ujemne korekty . Spróbuj to tymczasowo zaślepić i zobacz działanie sond po obu stronach .


    Nic to nie zmienia.
    Myslałem że już doszedłem o co biega, kupiłem nową sondę boscha i nic. Dalej to samo. Dopiero jak odepnę obydwie wtyczki od sond czasy wtrysków się wrównują jest elegancko. Zostają do przełozenia stronami: wtryski pb, sondy stronami i sprawdzenie katalizatorów
    Więcej pomysłów nie mam dlaczego między stronami już na Pb robi się rozjazd o 0,3 ms