Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf III 1.4 aex - Falowanie obrotów i przygasanie po włączeniu odbiornika

lukasrsv 16 Sty 2015 22:31 969 4
  • #1 16 Sty 2015 22:31
    lukasrsv
    Poziom 18  

    Ostatnio sprawdzałem kąt wyprzedzenia zapłonu. Był trochę za bardzo opóźniony. Po ustawieniu na 6 stopni auto jest dynamiczniejsze, ale za to na jałowym biegu delikatnie falują obroty, a po włączeniu świateł lub dmuchawy na 4 bieg silnik przygasa do ok 500 obrotów/min i po chwili wraca do normalnych 720 obr/min. Wcześniej ten problem występował ale w mniejszym stopniu, a teraz został spotęgowany. Co myślicie o tym?[/u]

    0 4
  • #2 17 Sty 2015 00:05
    marek majchrzak
    Poziom 19  

    Sprawdź napięcie ładowania akumulatora w obu przypadkach ,sprawdź naprężenie paska wielo klinowego, a następnie podaj więcej szczegółów.

    0
  • #3 17 Sty 2015 01:02
    lukasrsv
    Poziom 18  

    Pasek wielo klinowy jest dobrze naciągnięty. Ładowanie akumulatora z wyłączonymi odbiornikami wynosi ok 14V. Po włączeniu odbiorników spada do ok 13,7 - 13,3V. Dodam że przy skręcaniu na postoju kierownicą silnik również delikatnie przygasa. Czy obroty 680 -720 obr/min nie są zbyt niskie? Co może powodować takie zaniżenie obrotów? Podczas normalnej jazdy samochód przyśpiesza dobrze, problem występuje tylko na biegu jałowym. Przygasanie występuje zarówno na PB jak i na LPG. Na gazie jedynie jest bardziej odczuwalne.

    0
  • #4 17 Sty 2015 01:22
    McMarycha
    Poziom 30  

    Co do kręcenia kierownica to po prostu wspomaganie sie włącza i dlatego zaniża obroty. Ogólnie masz mnóstwo tematów w sieci na temat falujących obrotów.
    Polecam zerknąc na http://vwpoloklub.pl/forum/

    0
  • #5 17 Sty 2015 09:54
    lukasrsv
    Poziom 18  

    Dziś dokładnie wyczyszcze przepustnice i mapsensor i zobaczę czy coś to pomoże.

    Czyszczenie przepustnicy i mapsensora niewiele pomogło.

    1