Chcę podłączyć fabryczną zmieniarkę do fabrycznego radia Nissana. Mam do tego wiązkę, która działała już z tym zestawem. Problem jest taki, że wszystkie kable od kostki, która wchodzi do radia były zerwane. Próbuję zrobić z tym porządek, ale mam pewien problem z masą i zasilaniem.
Sterowanie i głośniki ogarnąłem, pozostają mi 4 przewody- 2 od masy i 2 od zasilania (żółty i czerwony). Według schematu muszę podłączyć + bez pośrednio do akumulatora i stacyjki.
Tak wygląda moje radio (seryjny Blaupunkt BP9345):
Według tego schematu powinienem się wpiąć w akumulator i stacyjkę (3-9 i 1-3):
Dokładne rozpisanie przewodów w kostce widać tu:

Podłączenie powinno wyglądać tak?:
Według powyższych schematów 9 w radiu to masa i brakuje jej w moim radiu (patrz zdjęcie wyżej). Wydaje mi się, że żółty powinienem podpiąć pod "3"(zapłon), a czerwony bezpośrednio pod "+" w akumulatorze. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem, a opis jest jasny
Sterowanie i głośniki ogarnąłem, pozostają mi 4 przewody- 2 od masy i 2 od zasilania (żółty i czerwony). Według schematu muszę podłączyć + bez pośrednio do akumulatora i stacyjki.
Tak wygląda moje radio (seryjny Blaupunkt BP9345):


Według tego schematu powinienem się wpiąć w akumulator i stacyjkę (3-9 i 1-3):

Dokładne rozpisanie przewodów w kostce widać tu:


Podłączenie powinno wyglądać tak?:


Według powyższych schematów 9 w radiu to masa i brakuje jej w moim radiu (patrz zdjęcie wyżej). Wydaje mi się, że żółty powinienem podpiąć pod "3"(zapłon), a czerwony bezpośrednio pod "+" w akumulatorze. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem, a opis jest jasny