Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes w210 300td - brak mocy

18 Jan 2015 00:45 5385 2
  • Level 2  
    Witam wszystkich użytkowników forum.

    Posiadamy mercedesa w210 300 TD 177km z 1998 roku. Mam z nim mały problem. Otóż wszystko było dobrze autko smigalo jak szalone, zgasilem go i na drugi dzień jak jechalem auto zupełnie nie miało mocy. Wrocilem z pracy od razu pojechalem do znajomego mechanika, on podlaczyl merca pod diagnosis cczy jakoś tak. Oczywiscie on nic nie pokazał. Stwierdzil ze przepływomierz walniety i ze ten jego komputerek nigdy nie widzi błędów przepływomierza. Mowie olej, zadzwonilem po kumpla przyjechał swoim okularem przelozylismy przepływomierz i nic to samo dalej. Dobra auto do garażu zrzucilem kolektor ssący i wyczyscilem egr, wymienilem filterki zaworkow tych od turba i egr, przedmuchalem przewody od podciśnienia wszystkie. Rozebralem cały dolot i wyciagnalem intercooler. Sprawdzilem czy rury i samo IC nie jest uszkodzone i okazało się ze nie. Zdjalem kolektor wydechowy, sprawdzilem stan turba i z jednej i z drugiej strony. Turbo suche wirnik się kreci bez szumów brak oleju nawet w IC ani w przewodach nie było. Poskladalem wszystko i dalej nic brak mocy, kolega do mnie żebym wymienił gruszkę na turbie on tak mial, kupilem zalozylem i d**a nic się nie dzieje zmienilem zaworki podcisnien przewody szczelne dolot szczelny turbo sprawne a auto nie jedzie, co to może być panowie juz mi SIL brakuje. Byłem u specow od mercedasa to jedynie mi powiedział ze mam za malo ciśnienia w przewodach od tych zaworkow. Nie wiem czy to przez vacum się tak dzieje ze nie ma zbytniego ciśnienia, ale nie możliwe bo hamulce SA jak Żyleta. Może jest cos po drodze jeszcze? Dodam ze auto nie wchodzi w tryb awaryjny kręci się normalnie do maksymalnych obrotów, nawet jak odpinam przeplywke to jest to samo żadnej reakcji :/ proszę o pomoc i z gory dziękuje.
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 28  
    Lepsza diagnostyka komputerowa i pomiar wartości rzeczywistych ciśnienia doładowania oraz precyzyjny pomiar podciśnienia vacum.
  • Level 2  
    Mi chodzi o to czy jest cos co steruje tymi cisnieniami? Przeciez vacum nie możliwe żeby było wadliwe jak hamulce SA jak brzytwa.