Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

5227.2A DEXTER POWER - Wiertarko-wkrętarka - z "okienka" iskrzy się

lukmistrz 18 Jan 2015 17:40 5775 17
    lukmistrz
    Level 13  
    Witam,

Wczoraj w Leroy Merlin kupiłem wiertarko-wkrętarkę z przeznaczeniem na wkrętarke, głównie skręcanie mebli itp. będzie mi służyła raz na 2 msc, po rozpakowanie i włączeniu pojawiają się iskry w okienku które oznaczyłem w czerownym kółku na obrazku

5227.2A DEXTER POWER - Wiertarko-wkrętarka - z "okienka" iskrzy się

Iskry pojawiają się po naciśnięciu przycisku uruchamiającego, później jak wkrętarka pracuje to nie ma i jak puszczam to też są, krótko mówiąć po uruchomieniu i po zatrzymaniu, czy to jest normalne? czy reklamować? nie znam się kompletnie na takich wkrętarkach dlatego pytam, z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Helpful post
    wieslaw99
    Level 23  
    To jest nowy sprzęt więc muszą dopasować się szczotki po jakimś czasie powinno to
    zaniknąć ale nie całkowicie, przez szczotki masz doprowadzany prąd więc minimalne iskrzenie będzie występować. Jeżeli wiertarka jest słaba bądź ma nie równe obroty wtedy reklamuj.
    lukmistrz
    Level 13  
    Ok rozumiem, w takim razie czekam na dotarcie :) dzieki wielkie, pzdr
  • Helpful post
    Furions
    Level 15  
    Iskrzenie jest normalne bo jest wyposażona w hamulec więc przy zatrzymywaniu iskrzenie jest zapewne większe.
    lukmistrz
    Level 13  
    To prawda, przy zatrzymaniu większe iskry.
    Jarosław Lisowicz
    Level 10  
    Witam,
    miałem podobny problem. Teraz wkrętarka iskrzy, dymi, a silnik się zatrzymuje.
    Czy ktoś się orientuje jaki silnik można do niej dobrać? - i gdzie zakupić?