Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 B5 1.8 - Płyn chłodniczy leje się z pompy wody. Gdzie jest czujnik temp?

EasyMan3 20 Sty 2015 09:50 2262 4
  • #1 20 Sty 2015 09:50
    EasyMan3
    Poziom 10  

    Witam, mam problem, po uszczelnieniu połączenia węża z chłodnicy idącego do filtra oleju z rozgałęzieniem do parownika (mam LPG) pompa wody zaczęła mi przeciekać. Otóż moje pytania to:
    -czy mogę wyjąć ją bez demontażu przodu, czy lepie już oddać do mechanika,

    -i mam problem który jest taki sam jak na tym zdjęciu (miniaturka niżej) czyli olej jest zimny a płyn chłodniczy ma 90 stopni zawsze, to raczej uszkodzone jest tylko gdzie on się znajduję ten czujnik temperatury płynu chłodniczego? to ten pod zbiorniczkiem wyrównawczym(jak tak to jak go zdemontować bo u mnie chyba przyklejony, ma 2 piny)? czy jest jakiś inny?
    Audi A4 B5 1.8 - Płyn chłodniczy leje się z pompy wody. Gdzie jest czujnik temp?

    -u mnie w kabinie nawet jak dam na maxa ogrzewanie(mam takie jak na zdjęciu, miniaturka niżej) to jest ledwo ciepło, czytałem że to właśnie może być przyczyna uszkodzonego czujnika temperatury, czy jednak wina pompy?
    Audi A4 B5 1.8 - Płyn chłodniczy leje się z pompy wody. Gdzie jest czujnik temp?

  • #2 20 Sty 2015 10:05
    ociz
    Moderator Samochody

    Skoro zadajesz takie pytania to znaczy że sobie sam nie poradzisz. Pourywasz skorodowane śruby i będzie płacz.

  • #3 20 Sty 2015 18:00
    EasyMan3
    Poziom 10  

    Oddałem do naprawy, zobaczę jak wróci czy ogrzewanie się polepszyło.
    Czy możliwe że zbyt wysokie ciśnienie zniszczyło pompę??? (płyn lał się z wału na którym zamontowane było kółko co napędzane przez pasek i wzdłuż uszczelki/ połączenia). Ostatnio kupiłem nowy korek do zbiorniczka wyrównawczego, bo nie wiedziałem czy poprzedni jest sprawny.


    (100zł za pompę, i 80zł za montaż)

  • #4 21 Sty 2015 19:38
    EasyMan3
    Poziom 10  

    Po wymianie powiem że w kabinie szybko robi się ciepło, mechanik mówił że rozbierał przód i nawet osłonę rozrządu bo niby jakieś tam śruby były do odkręcenia.

    Jedynie jestem niezadowolony bo chyba klimatyzacja przestała odpowiadać, po naciśnięciu tego znaczku mrożenia pojawia się na ekranie ta ikonka i znika, klima nie odpowiada, muszę poszukać na necie.

    Znowu zaczęło mi koło silnika tykać coś tak jak przed zepsuciem pompy, dźwięk tak jakby plastik uderzał o metal, po zwiększeniu obrotów efekt znika, występuje tylko przy niskich obrotach jeszcze nie wiem co to może być, ale jest w okolicach wiatraka i pompy wspomagania.

  • #5 21 Sty 2015 20:07
    ociz
    Moderator Samochody

    EasyMan3 napisał:
    rozbierał przód i nawet osłonę rozrządu bo niby jakieś tam śruby były do odkręcenia

    Zgadza się, jedna ze śrub mocujących wkład pompy jest pod osłoną rozrządu. Tylko że można było pompę w całości wyjąć i dopiero wkład okręcać, ale jak ktoś lubi sobie utrudniać...

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME