Witam,
mam problem z moim szitroenem. Auto paliło, jeździło, wszystko było cacy, aż pewnego dnia nie odpalił.
Nie działa radio, wskaźnik poziomu paliwa, oświetlenie wewnętrzne, wszystkie bezpieczniki ok.
Wyciągnąłem BSI, okazało się że jest dość mocno wilgotne, trochę wody w nim było, ponoć taka bolączka tego auta, że leje się na BSI woda z podszybia. Przeczyściłem, okazało się że trochę ścieżek jest zaśniedziałych, a jedna na części płytki z przekaźnikami, wypalona i brakuje tam jakiegoś nalutowanego elementu.
Mam drugą płytkę BSI którą dostałem, ale z wylutowanymi ukłądami NEC, czy jak przelutuję płytkę z przekaźnikami ma to szanse działać? Ewentualnie jeśli kupię na alledrogo BSI od takiego samego modelu, i wymienię, zastartuje? Czy muszę coś programować, wymieniać więcej rzeczy?
mam problem z moim szitroenem. Auto paliło, jeździło, wszystko było cacy, aż pewnego dnia nie odpalił.
Nie działa radio, wskaźnik poziomu paliwa, oświetlenie wewnętrzne, wszystkie bezpieczniki ok.
Wyciągnąłem BSI, okazało się że jest dość mocno wilgotne, trochę wody w nim było, ponoć taka bolączka tego auta, że leje się na BSI woda z podszybia. Przeczyściłem, okazało się że trochę ścieżek jest zaśniedziałych, a jedna na części płytki z przekaźnikami, wypalona i brakuje tam jakiegoś nalutowanego elementu.
Mam drugą płytkę BSI którą dostałem, ale z wylutowanymi ukłądami NEC, czy jak przelutuję płytkę z przekaźnikami ma to szanse działać? Ewentualnie jeśli kupię na alledrogo BSI od takiego samego modelu, i wymienię, zastartuje? Czy muszę coś programować, wymieniać więcej rzeczy?