Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alternator 125p - a regulator z 126p

22 Sty 2015 17:21 6252 4
  • Poziom 27  
    Pytanie może trochę głupie ale który kolor z regulatora jak na obrazku podpiąć do zasilania a który do alternatora (zacisk 67)
    Alternator 125p - a regulator z 126p
    Alternator 125p - a regulator z 126p
    W ww regulatorze nie ma podpisanych przewodów, czy przewodem do alternatora jest przewód koloru zielonego czy żółtego?
  • Poziom 31  
    Żeby podłączyć ten regulator obie szczotki muszą być odizolowane od masy, w fiacie 125p jedna szczotka ma masę na śrubce, którą jest przykręcony szczotkotrzymacz i alternator powinien mieć 9 diod. Mostek wzbudzania można dołożyć jeżeli masz alternator 6 diodowy.
    Żółty przewód to D+ zasilanie z mostka, dodatkowo podłączony do jednej szczotki i kontrolki ładowania. Przewód zielony jest podłączony do drugiej szczotki przez niego regulator zwiera do masy wzbudzanie. Na obudowie regulatora jest masa.
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Regulator z kabelkami jest połączony ze szczotkami równolegle a alternator ma 9 diod.
    Regulator RNA-1 jest podłączony szeregowo w obwodzie wzbudzania a 6d oznacza, że jest do alternatora 6 diodowego.