Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Buggy Golf II 1.8 gt 90km Instalacja

23 Sty 2015 19:13 1593 19
  • Poziom 6  
    Witam wszystkich buduję buggy z golfa II 1.8 gt 90km i jestem na progu z instalacją i tutaj mam problem ponieważ jestem słaby z elektryki . Szukałem w internecie ale nie potrafię znajśc . Potrzebuję schemat uproszczonej instalacji . Po niżej zamieszczam zdj i jak byście mogli mi wytłumaczyć bym był bardzo wdzięczny

Zapłon mam na czujnik halla posiadam wszystkie nowe kostki chcę zrobić nową instalacje nie wiem które czujniki mi potrzebne a które nie
  • IGE-XAO
  • Poziom 28  
    Witam.
    Gdy będziesz robił instalację to powinieneś do każdego układu zasilanie podłączać przez bezpiecznik.
  • IGE-XAO
  • Poziom 6  
    Tak to wiem kolego Dodam że mam wtrysk mechaniczny
  • Poziom 28  
    Poszukaj schematu elektrycznego do golfa.
  • Moderator Samochody
    Wiązka silnika jest osobna i w całości znajduje się w komorze silnika, więc co za problem ją przełożyć i doprowadzić zasilanie?
    Sterownik na 5 fotce wygląda mi na jakiegoś Mono-Jetronic-a, czyli nie od tego silnika.
    Na 6 fotce nawet nie wiem co to jest, pompa paliwa od jakiegoś francuza? Na pewno nie od Golfa.
  • Moderator Samochody
    A wiesz że K/KE Jetronic pracuje na ciśnieniu paliwa 5-6 barów? Myślisz że ta pompka da radę?
    spytu12 napisał:
    Komputer od golfa 1.8

RP na moje oko, podaj z niego numery to będzie pewność.
  • Poziom 43  
    Wywal tego k-jeta , załóż kolektor z wiązką i kompem na mono-jetronic ze szrotu za grosze.Na k-jetronicu polegniesz.
  • Poziom 43  
    Chłopie ta pompką to do spryskiwacza. Nie pchaj sie w k-jetronic. Posłuchaj bo zamiast zabawy buggy będa ku... i ch... leciały.
  • Poziom 6  
    To już nie wiem co założyć :// Podeśli mi jakiś link albo nie wiem bo jestem zielony teraz
  • Poziom 6