Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z funkcjonowaniem napisanego programu w C

damek012 24 Sty 2015 02:16 1647 35
  • #1 24 Sty 2015 02:16
    damek012
    Poziom 1  

Chciałbym Wam przedstawić mój problem, otóż polega on na tym, że gdy kompiluję program to nic się nie dzieje. Jestem nowy w programowaniu, miałem to w liceum, przez miesiąc i teraz wymagają ode mnie nie wiadomo czego na studiach - 1 rok.

Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Tak samo dzieje się przy wyszukiwaniu osoby przez numer telefonu:

Czy byłoby ktoś w stanie pomóc mi z tym kodem? Nie mam pojęcia czemu po odpaleniu programu i wpisaniu do zmiennej "szukaj" danego ciągu znaków, przed konsolą pojawia się okno z brakiem odpowiedzi.

Dodano po 32 [minuty]:

W nieco przerobionym programie, po odpaleniu odpluskiwacza, program zatrzymuje się w tym samym miejscu. A oto błąd który wyskakuje wraz z "... przestał działać".

Problem z funkcjonowaniem napisanego programu w C

0 29
  • #2 24 Sty 2015 05:37
    qbus1981
    Poziom 11  

Dawno już w C++ nie programowałem ale nie wydaje mi się aby porównywanie łańcuchów się zmieniło :)

Sprawdzenie

Code:
    if (łańcuch1 == łańcuch2)

nie zadziała w ten sposób możesz sprawdzać tylko pojedyncze znaki łańcucha:
    Code:
    if (łańcuch1[x] == łańcuch2[y])

do porównywania łańcuchów mamy odpowiednie funkcje np:
    Code:
    strcmp(char[] a,char[] b);

0
  • #3 24 Sty 2015 09:24
    p.kaczmarek2
    Poziom 23  

damek012 napisał:

Drogi dameku, to są banalne rzeczy, jak na studiach tego nie umiesz to chyba ciężko, ale spójrz:

Tak powinno być, analogicznie dla reszty napisów, jak coś to pisz smialo to pomozemy

0
  • #4 24 Sty 2015 12:48
    -psiak-
    Poziom 32  

Przez ten fragment:

W przypadku kiedy na liście brak rekordów segmentation fault jest gwarantowany.

0
  • #6 25 Sty 2015 13:11
    mcvsama
    Poziom 15