Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

BCS-0804E - komunikacja z siecią router laptop

bulkens 24 Jan 2015 13:16 1794 10
  • #1
    bulkens
    Level 2  
    Witam mam rejestrator BCS-0804E od dostawcy internetu(administratora) dostałem następujące dane do podłączenia:
    - adres rejestratora
    - adres bramy
    - maskę
    - adres zewnętrzny
    - udostępnione dwa porty: 8888 i 8889
    - DNS 1
    - DNS 2
    Nie wiem jak mam ustawić rejestrator i w które pola wpisać dane rzeczy. Próbowałem na kilka sposobów ale podgląd przez internet nie dział. Próbowałem podłączyć rejestrator do komputera i wyskakuje mi problem z logowaniem.
    Połączenie wygląda tak router dostawcy internetu orange nie mam możliwości ustawienia routera założone hasło przez dostawce internetu. Udostępniono mi powyższe dane do konfiguracji. Podłączałem rejestrator do routera kablem rj45 i drugim kablem rj45 laptop do routera. Podłączałem rejestrator bezpośrednio do laptopa. występował problem z logowaniem. Używałem programów do tego:
    - BCS SmartPSS Pol ALL V1.10.1
    - PSS PldEng IS V4.06.6

    Proszę o pomoc.

    :
    Notatka moderatora:
    Proszę o poprawienie pisowni, opisanie problemu w sposób zrozumiały, podanie informacji umożliwiających zajęcie merytorycznego stanowiska, użycie funkcji "szukaj"- temat był na forum wielokrotnie omawiany.
    Pozdrawiam
    suworow
  • #2
    sosarek

    Level 43  
    Masz jakiekolwiek pojęcie o konfiguracji adresów sieciowych urządzeń?
    W rejestratorach BCS dodatkowo potrzebne jest przekierowanie dodatkowych portów 37777 i 37778 na adres IP rejestratora.
  • #3
    mikan4
    Level 26  
    sosarek no przecież napisał, że operator udostępnił mu porty 8888 i 8889, więc musi zmienić 37777 i 37779.
  • #4
    sosarek

    Level 43  
    @mikan4 Mam styczność z tymi DVR na co dzień, i prócz portu HHTP z reguły należy przekierować na routerze także porty TCP i UDP - inaczej nawet po zalogowaniu nie wyświetla strumienia wideo.

    Dodano po 1 [minuty]:

    @bulkens Podaj jakie dane przekazał Ci operator, nie musisz podawać zewnętrznego adresu, ale reszta może być pomocna.
  • #5
    bulkens
    Level 2  
    Z powodu wyjazdu długo nie odpowiadałem. Teraz też jestem poza domem ale mam dostęp do internetu. Przy ostatnim sprawdzaniu łączności rejestratora z laptopem, nawiązałem łączność z rejestratorem ale nie wyświetla się obraz podczas korzystania z programu Smart PSS i PSS to podaje link do instrukcji jakby ktoś chciał skorzystać.
    http://www.sklep-bcs.pl/instrukcje_deklaracje/
    Jeśli chodzi o zmianę portów to porty TCP i UDP pozostają bez zmian a wartości do portów (8888 i 8889) podane przez dostawce internetu wpisujemy w porty HTTP i RTSP. W załączenia daje ustawienia fabryczne. BCS-0804E - komunikacja z siecią router laptop
    Proszę o pomoc co może być powodem braku przekazywania strumienia obrazu z kamer.
  • #6
    zuczek1987
    Level 23  
    Powodem jest właśnie to że wpisujesz w złe miejsca te porty. Zarówno Aplikacja PSS jak i Smart PSS wykorzystują jeden z portów TCP lub UDP domyślnie jest to oczywiście port TCP 37777 musisz go zamienić na swój i takową zmianę zrobić zarówno w rejestratorze jak i aplikacji. natomiast powinien ci działać podgląd przez internet(przeglądarkę). Oczywiście w przeglądarkę wpisujesz Adres zewnętrzny:Port wpisany w oknie HTTP
  • #7
    bulkens
    Level 2  
    Wcześniej wpisywałem w porty TCP lub UDP dane od administratora sieci(8888 dla TCP i 8889 dla UDP) a porty HTTP i RTSP pozostawiałem bez zmian ale był problem połączenia z hostem. Po zostawieniu TCP i UDP na ustawieniach fabrycznych i wpisaniu w porty HTTP i RTSP danych od administratora(8888 i 8889) problem z hostem znikną i można było się zalogować przez aplikacje PSS jak i Smart PSS. Jak wrócę z wyjazdu to sprawdzę. Chyba że coś innego trzeba zmienić?
  • #8
    raffin
    Level 24  
    Mając przekierowane tylko te 2 porty TCP i UDP będziesz miał dostęp przez PSS/SPSS, wpisz porty tak jak poniżej:

    Na rejestratorze:
    Port HTTP: 80 (tak jak jest, właściwie nieważny bo nie masz go przekierowanego)
    Port TCP: 8888
    Port UDP: 8889
    RTSP: 554 (tak jak jest, właściwie nieważny bo nie masz go przekierowanego)

    W aplikacji PSS/SPSS wpisujesz port 8888

    Przy takim wpisie jak powyżej, nie zalogujesz się przez przeglądarkę.
  • #9
    bulkens
    Level 2  
    raffin wrote:
    Mając przekierowane tylko te 2 porty TCP i UDP będziesz miał dostęp przez PSS/SPSS, wpisz porty tak jak poniżej:

    Na rejestratorze:
    Port HTTP: 80 (tak jak jest, właściwie nieważny bo nie masz go przekierowanego)
    Port TCP: 8888
    Port UDP: 8889
    RTSP: 554 (tak jak jest, właściwie nieważny bo nie masz go przekierowanego)

    W aplikacji PSS/SPSS wpisujesz port 8888

    Przy takim wpisie jak powyżej, nie zalogujesz się przez przeglądarkę.

    Witam sprawdziłem ustawienia powyżej ale jest błąd połączenia z hostem.To są wszystkie dane od administratora:
    adres rejestratora: 10.18.27.10
    adres bramy: 10.18.27.1
    maska: 255.255.255.0
    adres zewnętrzny: 83.18.6.254
    udostępnione porty:8888,8889
    DNS 1: 194.205.152.34
    DNS 2: 194.205.159.1
    Co może być nie tak w ustawieniach proszę o pomoc.
  • #10
    zuczek1987
    Level 23  
    Quote:
    adres rejestratora: 10.18.27.10
    adres bramy: 10.18.27.1
    maska: 255.255.255.0
    adres zewnętrzny: 83.18.6.254
    udostępnione porty:8888,8889
    DNS 1: 194.205.152.34
    DNS 2: 194.205.159.1

    Wpisz jako adres rejestratora:
    Quote:
    10.18.27.10

    jako maske:
    Quote:
    255.255.255.0

    i jako brame:
    Quote:
    10.18.27.1

    oraz wyszukuj wszystko z neta po adresie:
    Quote:
    83.18.6.254

    to są pewniaki.
    teraz co do portów to jeśli wpisałeś te od admina.
    Quote:
    porty:8888,8889

    w aplikacji i w rejestrator i to niezadziałało, to jest jeszcze możliwość że zewnętrzne porty:
    Quote:
    porty:8888,8889
    zostały przekierowane na wewnętrzne fabryczne porty: 37777,37778.

    Aby to sprawdzić to w aplikacji pozostaw te od admina a w rejestratorze zostaw fabryczne.
    Gdy i to nie pomoże to telefon do admina niech pomaga, bo prawdopodobnie wina leży po jego stronie, może nie udostępnił połączenia na firewall albo coś innego po stronie informatycznej.
  • #11
    raffin
    Level 24  
    Jesteś pewien, że jest stały adres IP? Jeśłi nie, to wtedy trzeba albo dopłacić do abonamentu za stałe IP, albo założyć/wykupić usługę w dyndns/noip.
    Jeśli adres zewnętrzmy jest faktycznie taki jak napisałeś, to coś jest nie tak, nie odpowiada na pingi, wiec ciężko Ci będzie się dostać się na rejestrator.
    Jeśli chodzi o porty... Twoim dostawcą jest Orange, więc w czym problem żeby ustawili Ci przekierowanie takich 3 portów i typów jakich potrzebujesz?
    Jeśli masz router Pipeline to w zależności od wersji firmware (kolor menu) możesz sam utworzyć przekierowania.