Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie działa wzmacniacz mocy na układzie scalonym TDA2030A

24 Sty 2015 20:08 573 6
  • Poziom 8  
    Witam,
    zrobiłem wzmacniacz lecz niestety nie działa. Jestem początkujący więc prawdopodobnie się gdzieś pomyliłem. Wzmacniacz robiłem z tej strony :
    http://mirley.firlej.org/mini_wzmacniacz_2x15w . Niestety nie działa. podejrzewam że mogłem źle wlutować pewne rezystory. Montowałem według tego ''schematu''
    http://mirley.firlej.org/files/MW215_Montowanie.pdf . Nie byłem pewny podłączenia kilku rezystorów : R1a , R1b , R3a , R3b . Przy rezystorach R1a i R1b znajdują sie dwie dość długie zielone kreski. Właśnie tam mogłem coś namieszać.Nie wiedziałem który rezystor do której kreski. Może robił ktoś ten sam wzmacniacz i mógłby mi przesłać zdjęcia jak to powinno wyglądać .Mógłby mi ktoś narysować czy napisać jak to podłączyć. Z góry dziękuje za odpowiedź!
  • Poziom 26  
    Te długie kreski to rezystory r5a i r5 b.Napisane jest to na tych czerwonych zworach i może dlatego nie zauważyłeś.Ate kreski to właśnie rezystory i tam się nie zastanawiamy która kreska do której tylko wkładamy rezystory tak jak są kreski.Widać to w dużym powiększeniu która kreska to który rezystor
  • Poziom 6  
    Te dwie długie zielone kreski jak się domyślam oznaczają miejsce montażu rezystorów r1 i r5. Co do ich montażu to nie można ich zamontować źle, co najwyżej nie w tym miejscu. Na stronie którą podałeś jest wszystko opisane, więc nie ma już co rysować.
  • Poziom 8  
    A te dwie czerwone kreski jakich rezystorów się tyczą?
  • Poziom 15  
    To są zwory. Możesz wykorzystać pozostałe po odcięciu wyprowadzenia rezystorów.
  • Poziom 42  
  • Poziom 32