Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprinter W906 2.2CDI 2007r - Problem z odpaleniem Sprinter 906 2.2CDI2007rbrak

24 Sty 2015 22:54 3894 5
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich na forum.

    Mam problem z Sprinterem W906 2.2CDI 150km.
    Samochód stał około pół roku, nie znam niestety jego wcześniejszej historii.
    Auto kręci ale nie odpala, nawet przy użyciu plaka.
    Na komputerze błąd P1955 który z tego co wiem oznacza problem modułem świec żarowych.

    Mam pewne podejrzenie co do możliwości przeskoczenia rozrządu, jednak nie wiem czy dobre. Przy kręceniu jednak nie pojawiają się żadne podejrzane stuki. Z rury wydechowej nie leci w ogóle dym...

    Czy jeżeli przeskoczyłbym rozrząd o jeden ząbek to silnik straciłby kompresje? Pokrzywienie zaworów raczej wykluczam bo jak mówię nie ma żadnych stuków podczas kręcenia.
    Mam podejrzenia co do słabej kompresji bo kręcąc kluczem za wał idzie dosyć lekko(przy wkręconych świecach).

    Prosiłbym bardziej doświadczonych forumowiczów o jakieś wskazówki bo w tej chwili nie mam pomysłu co robić. Czy zrzucać miskę olejową czy rozbierać przód i dobierać się do rozrządu...

    pozdrawiam

    Darek
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Na początek pomierz ciśnienia na cylindrach.Jeżeli będzie za niskie to wtedy sprawdź rozrząd,jak ok to niestety będziesz musiał liczyć się z podnoszeniem głowicy.
  • Poziom 10  
    mod22 napisał:
    Na początek pomierz ciśnienia na cylindrach.Jeżeli będzie za niskie to wtedy sprawdź rozrząd,jak ok to niestety będziesz musiał liczyć się z podnoszeniem głowicy.

    W wtorek będę mierzył kompresje. Jeżeli będzie ok to zacznę od elektryki oraz sprawdzenia wtrysków.
    Kompresje mierzymy oczywiście przez świece?
  • Poziom 28  
    Najwygodniej jest przez świece.
  • Poziom 10  
    Witam,
    Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala.
    Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho..
    W załączniku wynik sprawdzania pompy wysokiego ciśnienia.

    Pompa z tego co widzę podaje ok na niższych obrotach, na wyższych niedomaga. Mam rację?
    ]Link[/url]
  • Poziom 10  
    Witam ponownie
    Ciśnienie na railu 400 barów podczas kręcenia, czyli jest ok. Silnik jakby chciał załapać jednak nie może odpalić(obroty się podnoszą).
    Macie panowie jakieś pomysły jeszcze?