Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Piecyk gazowy przegrzewa się

Kamila1984 Slupsk 25 Jan 2015 18:47 6120 18
    Kamila1984 Slupsk
    Level 2  
    Witam.Mam problem z piecykiem gazowym...mianowicie podczas puszczania wody bardzo sie nagrzewa.Przed chwilą kąpałam dzieci (twalo to może 5 minut jak leciała woda).Piecyk zrobił się gorący.Piecyk terma q elektronik.Proszę mi cos doradzić.Z góry dziękuję za odpowiedz[/syntax]
  • Helpful post
    Nemonek
    Level 27  
    Proszę sprawdzić ciąg kominowy, wprawdzie one posiadają zabezpieczenia ale ostrożności nigdy za wiele. W pomieszczeniu, choćby bardzo lekko, nie czuć spalinami?
    Kamila1984 Slupsk
    Level 2  
    Troszkę poczułam spaleniznę jak podeszłam bardzo blisko piecyka, jednak nie za mocno. W jaki sposób sprawdza się ciąg ?Nie znam się na tym zupełnie...😊.Dziękuję za odpowiedź 😊
    Nemonek
    Level 27  
    Najlepiej wezwać kominiarza, jak są wątpliwości nie korzystać z piecyka, grozi zaczadzeniem!
    Kamila1984 Slupsk
    Level 2  
    Dziękuję tak myślałam,ze to "grubsza sprawa"...
    piracik
    Moderator of Heating systems
    Najprawdopodobniej przez zaniedbanie wymiennik jest już tak zanieczyszczony, że spaliny się już nie mieszczą i idą bokiem.
    Dlatego obudowa podgrzewacza jest gorąca. Będzie też czuć spaliny ponieważ lecące zaraz pod obudową mają małe szanse trafić do komina.
    Czujnik zaniku ciągu w tej sytuacji też wiele nie pomoże.
    Wezwij serwisanta. Z kominiarzem się wstrzymaj.
    Najlepiej nie używaj urządzenia. Grozi zaczadzeniem lub pożarem.
    Zbigniew Rusek
    Level 37  
    Czy przypadkiem nie jest tak, że mimo dużego płomienia (w rezultacie dużego zużycia gazu) woda jest słabo podgrzewana? jeśli tak, to byłoby to potwierdzeniem postu #6 - bardzo zanieczyszczona nagrzewnica. Piecyk wymaga radykalnego przeczyszczenia.
    Kamila1984 Slupsk
    Level 2