Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brother dcp j152w sposób na odzyskanie firmware ?

25 Sty 2015 22:32 2925 2
  • Poziom 2  
    drodzy forumowicze mam problem z Brother dcp j152w, skusiłem się na aktualizację firmware i przy 90% nastąpił problem z połączeniem który doprowadził do info w drukarce (ropocz.niemożl.48) próbowałem znaleźć sposób na powrót do poprzedniego firmware ale okazało się że nie jest to takie proste, ale poszukałem trochę w sieci i znalazłem wpis na blogu, poniżej zamieszczę przetłumaczony tekst oraz link do źródła . Moje pytanie jest czy znajdzie się mądra głowa która jest w stanie wyciągnąć firmware do dcp j152w a może nawet sprzed wersji G za wszelką pomoc w rozwiązaniu problemu wielkie dzięki:

źródło: nie mogę zamieścić bo jestem nowicjuszem :)

tłumaczenie:
    Wskrzesza Brother HL-2250DN po nieudanej aktualizacji firmware
    Wczoraj, stan oprogramowania monitora mojego Brother HL-2250DN poinformował mnie o nowej aktualizacji firmware. Postanowiłem zainstalować aktualizację, ale na 90%, proces aktualizacji przerwane.Narzędzie aktualizacji skarżyła się, że nie może połączyć się z drukarką więcej.

Po kilku minutach, zmieniłem drukarkę i włącz ją ponownie, ale poza krótkim miganiem diody LED nie żyje. Nie wentylator wieje jak zwykle, brak połączenia sieciowego. Kiedy podłączony do drukarki za pośrednictwem portu USB, został uznany za "BrotherHL2-Maintenance", co wydaje się być interfejs do bootloadera drukarki dla autoryzowanych partnerów serwisowych, które mogą być wykorzystywane do przywracania firmware.

Zadzwoniłem więc do partnera serwisowego, ale wynik był rozczarowujący: Aktualizacje oprogramowania sprzętowego nie są objęte gwarancją Brother.

Przywracanie oprogramowania sprzętowego sterownika narzędzi /