Witam
W ubiegłym tygodniu kierowcy zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa i auto straciło moc. Auto wróciło tak z Belgi na kołach, w serwisie pokazało błąd czujnika podciśnienia i elektro zaworka. okazało się też ze kolektor ssący jak i wloty do silnika od ssącego są pokryte nagarem. Zostało wszystko wyczyszczone, doloty, EGR, wszystkie rurki od turbo i tp. Wg serwisu się udało ale pojechałem na jazdę próbną i po kilku kilometrach auto dostało maksymalne obroty silnika. W serwisie stało się tak samo i okazało się że turbo zaciągało olej. Założona jest już kolejna turbina i auto teraz jest bez żadnego błędu ale nadal brak mocy i turbo ciągnie ojej, zrobiono dzisiaj pomiar ciśnienia na cylindrach i wykres pokazał równo 24 bar na 4 cylindrach, podmieniany EGR, wykręcony katalizator, podmienione czujniki i Panowie rozłożyli w serwisie ręce...
Czy ktoś z was miał już taki problem lub czy to proszę się podzielić informacjami. Będę wdzięczny za pomoc bo serwis szuka i kasuje
W ubiegłym tygodniu kierowcy zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa i auto straciło moc. Auto wróciło tak z Belgi na kołach, w serwisie pokazało błąd czujnika podciśnienia i elektro zaworka. okazało się też ze kolektor ssący jak i wloty do silnika od ssącego są pokryte nagarem. Zostało wszystko wyczyszczone, doloty, EGR, wszystkie rurki od turbo i tp. Wg serwisu się udało ale pojechałem na jazdę próbną i po kilku kilometrach auto dostało maksymalne obroty silnika. W serwisie stało się tak samo i okazało się że turbo zaciągało olej. Założona jest już kolejna turbina i auto teraz jest bez żadnego błędu ale nadal brak mocy i turbo ciągnie ojej, zrobiono dzisiaj pomiar ciśnienia na cylindrach i wykres pokazał równo 24 bar na 4 cylindrach, podmieniany EGR, wykręcony katalizator, podmienione czujniki i Panowie rozłożyli w serwisie ręce...
Czy ktoś z was miał już taki problem lub czy to proszę się podzielić informacjami. Będę wdzięczny za pomoc bo serwis szuka i kasuje
