Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Texa PolandTexa Poland
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

toyota rav4 2,2 d4d cat 177km - dpf wypala się raz dziennie, kopci

26 Jan 2015 21:58 10860 15
  • Level 11  
    Witam jestem właścicielem auta które się nie psują czyli toyoty a dokładnie rav4 z 2006r 2,2 d4d cat 177km i mam problem dpf który wypala się raz dziennie i podczas tej procedury kopci, po za tym żadnych błędów w sterowniku nie ma, a mocy też nie brakuje.I pytanie czy kupić emulator czy jest inny sposób na pozbycie się zasłony dymnej.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Level 43  
    Jak raz dziennie to jest zapchany popiołem.Do wyciecia raczej.
  • Level 11  
    Gdyby był zapchany to by nie jechał,wypala się kiedy silnik osiągnie temperaturę ok 85 stopni i później już jest spokój chyba ze postoi z 8 godz wystygnie to znowu powtórka a szczególnie jest to upierdliwe przy tem około 0 stopni i niżej.
  • Texa PolandTexa Poland
  • User under supervision
    A dajże mu w palnik dobrze ze 100 km
  • Level 43  
    Jak się wypala codziennie jest zapchany popiołem który nigdy sie nie wypala bo jest juz spalony :)
    Ecu widzi zpchanie ale nie wie że to popiół a nie sadza i tak w kółko. Szkoda silnika i turbiny.
  • Level 11  
    Tak próbowałem go dopalić na autostradzie i na drogach zwykłych ale na drugi dzień była powtórka,byłem dzisiaj w serwisie i znają ten problem nie oficjalnie zasugerowali emulator Nazwijmy dpf pseudo ekologią.
  • Moderator of Cars
    andrzej20001 wrote:
    Jak się wypala codziennie jest zapchany popiołem który nigdy sie nie wypala bo jest juz spalony :)
    Ecu widzi zpchanie ale nie wie że to popiół a nie sadza i tak w kółko. Szkoda silnika i turbiny.


    Wiec pewnie kolega ma rację.
  • User removed account  
  • Level 11  
    Witam ponownie po długiej nieobecności kupiłem emulator który zamontowałem nie usuwając dpf i tak jeździłem przez ok półtora tygodnia aby sprawdzić czy dymienie zniknie,i owszem dymienia brak a spalanie spadło ok 1,5 litra w mieście więc zdecydowałem się na usunięcie dpf pozostawiając katalizator i tu zdziwienie bo optycznie po półtora tygodniu jeżdżenia przejechaniu ok 350 km na emulatorze dpf wyglądał na nie znacznie zabrudzony.Więc dopalanie które występowało w moim aucie było bezpodstawne podejrzewam ze leka poprawa oprogramowania w sterowniku zakończyła by problemy użytkowników toyoty i lexsus ale to tylko moje zdanie.
  • Level 1  
    lego9 mam ten sam problem - jak wygląda eksploatacja toyoty na emulatorze.
    Jakie poniosłeś koszty związane z zamontowaniem emulatora?
    Gdzie montowałeś?
  • Level 1  
    Toyota Avensis 2.2 d-cut 2007r

    Witam mam również problem z tym dymieniem.Szczególnie jak się rozgrzeje silnik.Dymi w trakcie jazdy po mieście,jak stoję na światłach.Piszę z zapytaniem czy Rozwiązałeś jakoś ten problem?trzech mechaników w Szczecinie wymiękło.Jeden wymienił komputerowo katalizator,ale nic to nie pomogło.Chce mi się płakać z tej bezsilności.
  • Level 2  
    Witam również mam rav 4 2.2 D 4d cat i problem z kopceniem tak jakby na biało wydaje mi się że to ten przez dpf i zastanawiam się nad wycięciem filtra cząstek stałych i podłączenie emulatora czy może ktoś już to stosował ? Jeździ już na czymś takim ?
  • Level 11  
    Witam jak wcześniej napisałem zamontowałem emulator i usunąłem dpf ale zostawiłem katalizator już trzeci rok jeżdżę i jest ok nie kopci nic się nie dzieje choć raz wystąpił błąd dpf ale wystarczyło odpiąć wtyczkę od emulatora i podpiąć ponownie i błąd nie wrócił,ja jestem zadowolony.
  • Level 8  
    Witam.

    Również borykam się z tym problemem.
    Na zimnym silniku nic nie kopci, jak dochodzi do temperatury około 70 stopni zaczyna kopcić i to dość mocno jak docisnę gaz do dech to nic za mną nie widać. Natomiast po przejechaniu kilkuset metrów jak by dymienie stopniowo ustawało do prawie całkowitego zaniku, w każdym razie w lusterku nie widzę. Sytuacja powtarza się każdego dnia.
    Czy to może wskazywać na zatkany DPF ?
    Jeśli tak to co sądzicie o czyszczeniu np. takim środkiem:
    K2 DPF CLEANER REGENERATOR FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH.


    Pozdrawiam
  • Level 1  
    bobek.1 wrote:
    Witam.

    Również borykam się z tym problemem.
    Na zimnym silniku nic nie kopci, jak dochodzi do temperatury około 70 stopni zaczyna kopcić i to dość mocno jak docisnę gaz do dech to nic za mną nie widać. Natomiast po przejechaniu kilkuset metrów jak by dymienie stopniowo ustawało do prawie całkowitego zaniku, w każdym razie w lusterku nie widzę. Sytuacja powtarza się każdego dnia.
    Czy to może wskazywać na zatkany DPF ?
    Jeśli tak to co sądzicie o czyszczeniu np. takim środkiem:
    K2 DPF CLEANER REGENERATOR FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH.


    Pozdrawiam


    Mam podobnie, znalazł Pan przyczyne?