Witam! Być może źle trafiłem, ale nie znalazłem forum o naprawach instalacji elektrycznej ciągników. Problem mam z Massey Ferguson 3060. Świeci się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i wałka (PTO control light). Przestudiowałem temat czujnika ciśnienia w skrzyni (powinno być powyżej 17 bar): olej wymieniony na agrol utto, poziom prawie max, wstawienie rezystora 55 ohm za czujnikiem nic nie daje. Muszę wiedzieć jakie powinno być prawidłowe napięcie wychodzące z autotronic'a na ten czujnik podczas pracy silnika. Czujnik raczej sprawny, gdyż nie przepuszcza prądu przy zgaszonym ciągniku, a po odpaleniu daje jakieś 200-300 ohm. Póki co, bez opornika mam 5.5 v gdy wstawię opornik wychodzi mi 0.03 v. Czy bieguny na tym czujniku mają znaczenie?
Link do czujnika:http://tracker.shoper.pl/pl/p/CZUJNIK-CISNIENIA-MF-3381387M5%2C-3381387M3%2C-3900428M91%2C-3795628M12/1175
Jestem przekonany iż autotronic mam sprawny, gdyż odłącza mi możliwość załączenia speedshift -u, redukcji, wom-u, blokady i napędu 4x4, a poza tym przecież daje prąd na czujnik. A może wstawić także opornik na czujnik wałka (żółta kontrolka świeci w duecie z czerwoną ciśnienia w skrzyni)? Proszę o poradę Dobrodzieje
Link do czujnika:http://tracker.shoper.pl/pl/p/CZUJNIK-CISNIENIA-MF-3381387M5%2C-3381387M3%2C-3900428M91%2C-3795628M12/1175
Jestem przekonany iż autotronic mam sprawny, gdyż odłącza mi możliwość załączenia speedshift -u, redukcji, wom-u, blokady i napędu 4x4, a poza tym przecież daje prąd na czujnik. A może wstawić także opornik na czujnik wałka (żółta kontrolka świeci w duecie z czerwoną ciśnienia w skrzyni)? Proszę o poradę Dobrodzieje
