Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo S40 2007 2.0F benzyna - czy można założyć instalacje gazową.

advance 27 Sty 2015 21:30 2130 5
  • #1 27 Sty 2015 21:30
    advance
    Poziom 2  

    Witam,
    planuję zakup auta takiego jak w nagłówku 'Volvo S40 2007 2.0F benzyna 145 KM'. Moje pytanie brzmi następująco: czy ten silnik (podobno jest to Flexifuel) nadaje się do montażu instalacji gazowej. Jeśli tak, to czy to jest zwykła sekwentacja w cenie około 2,5 tys. zł. oraz jak będzie się sprawowała instalka. Jeśli są osoby, które zamontowały instalacje do takiego właśnie silnika, proszę o feedbacka. Z góry dzięki.

    0 5
  • #3 28 Sty 2015 13:59
    Domel_88
    Poziom 11  

    advance napisał:
    zwykła sekwentacja w cenie około 2,5 tys. zł. oraz jak będzie się sprawowała instalka.

    dołóż jeszcze trochę.
    3-3.2 tyś będziesz miał już dobry zestaw.
    Dobry sterownik z wieloma ustawieniami które pomogą dopieścić jazdę na lpg.
    Będą wtryski sprawne, ciche które po 20 000 km nie przestaną pracować.

    Choć najważniejszy jest monter który to dobrze założy.

    0
  • #4 28 Sty 2015 18:36
    advance
    Poziom 2  

    Dzięki za porady. Zastanawiam się jeszczena nad opcją Honda Accord 2003 2.0 155 KM benzyna. Tak samo jak wyżej, chciałbym założyć instalkę gazu. Podobno też bedzię chodziło, tylko zastanawiam się czy należy regulować luzy zaworowe - coś o tym czytałem, tylko nie wiem dokładnie kiedy to należy robić i czy to dotyczy wszystkich silników.

    0
  • #5 28 Sty 2015 21:58
    Domel_88
    Poziom 11  

    W accordzie nawet jeżdżąc na benzynie powinno się sprawdzać luzy zaworowe, niekoniecznie regulować ale kontrolować. Na lpg zaglądaj co 20000km i będzie w porządku. Accordy jeżdżą na gazie całkiem fajnie.

    0
  • #6 01 Lut 2015 21:43
    Jacek 678
    Poziom 1  

    Witam. Jestem posiadaczem Forda Mondeo MK3 z 2004r. Mam założoną instalację BRC Sequent 24 i wtryskiwacze BRC pomarańczowe. Przebieg samochodu 177 tyś. km. Na gazie 60 tyś km. Średnie spalanie 9l/100km. Silnik to Duratec 1.8 HE 125 km. Jeśli silnik w tym Volvo jest z forda bez samoregulatorów tylko ze szklankami jak w Mondeo to sądzę, że jest to bardzo dobry wybór do LPG. Dodam że niedawno robiłem pomiar ciśnienia sprężania na gorącym silniku i pomiar luzu zaworów na zimnym silniku. Mechanicy potwierdzają, że przy tym przebiegu nie ma praktycznie zużycia. Ciśnienie po ok.12,3 bara. Luzy 0.25-0.30. Dodam, że wymieniłem katalizator na troszkę bardziej sportowy co pozwala na mniejsze obciążenie cieplne zaworów wydechowych. Firma Prins podaje, które silniki żle znoszą LPG i podaje,że Duratec jest super odporny i nie potrzebuje lubryfikacji. Pozdrawiam Jacek.

    0