Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 1,4 16V - szarpanie, brak mocy

luigi23 28 Sty 2015 17:20 1314 14
  • #1 28 Sty 2015 17:20
    luigi23
    Poziom 7  

    Posiadam golfa 4 1,4 16V, gdy silnik jest zimny to podczas odpalania silnik szarpie to trwa ok 5s, a gdy silnik jest ciepły to też szarpie ale przez 1-2 s. Podczas jazdy głównie po zmianie biegów samochód szarpie i nie ma mocy ( wciskam gaz do końca a samochód nie przyspiesza) i to trwa 10-15 sekund i wszystko wraca do normy. Zauważyłem o wiele większe spalanie paliwa ok 10-12l / 100km. Tankuje paliwo na polskich stacjach benzynowych. Wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, świece zapłonowe. Może ktoś miał podobną sytuacje. Z góry dziekuje za pomoc>

  • #2 28 Sty 2015 18:34
    w639
    Poziom 8  

    Witam bez podłączenia pod komputer nic nie zrobisz prawdopodobnie układ zapłonowy szwankuje.

  • #3 28 Sty 2015 20:01
    irek924
    Poziom 14  

    Witam czy sprawdziłeś czy nie ma przebicia na przewodach albo cewce.

  • #4 28 Sty 2015 21:19
    luigi23
    Poziom 7  

    oj nie sprawdzałem

  • #5 28 Sty 2015 22:24
    zibi581
    Poziom 21  

    Zapal silnik, spryskiwaczem do kwiatów popsikaj na cewkę potem na przewody i masz odpowiedz.

  • #6 31 Sty 2015 21:15
    luigi23
    Poziom 7  

    Podłączyłem pod komputer i nie ma zadnych błędów, nie ma przebicia na cewce i przewodach, moze winna jest pompa paliwowa?

  • #7 31 Sty 2015 21:37
    w639
    Poziom 8  

    Błędy to nie wszystko musisz sprawdzić wartości pomiarowe silnika w pierwszej kolejności wypadanie zapłonu

  • #8 31 Sty 2015 21:48
    jarekautomotor
    Poziom 13  

    sprawdzenie sondy lambda, to jest nirealne zeby w tym motorze nie bylo zadnego bledu ,moze tylko dalo sie wykasowac na chwile

  • #9 31 Sty 2015 22:10
    roman2361
    Poziom 15  

    Na mój gust przy takich objawach musisz mieć błędy.
    W stylu niepoprawna ciśnienie w cylindrze nr ... przecież spalanie masz 12l/100km
    Stawiam na przepustnice lub wtryski ewentualnie cewki. Raczej nic innego w tych gablotach nie ma takich objawów a to częste przypadłości
    jak to wyeliminujesz i problem pozostanie to sprawdzić pod katem uszczelki pod głowicą

  • #10 31 Sty 2015 22:18
    w639
    Poziom 8  

    podepnij vaga w elektronice silnika w grupie 015 sprawdzisz na którym cylindrze jest wypadanie zapłonu.

  • #11 31 Sty 2015 22:45
    domex32
    Moderator Samochody

    luigi23 napisał:
    Podłączyłem pod komputer i nie ma zadnych błędów, nie ma przebicia na cewce i przewodach, moze winna jest pompa paliwowa?


    Zrób diagnostykę, skup się na temperaturze silnika oraz na odczytach MAP'a.

    Ciśnienie pompy paliwa w tym aucie to 2,5-3,0 bara.

    Podaj kod silnika.

  • #12 14 Lut 2015 12:31
    luigi23
    Poziom 7  

    kod silnika AKQ. Wymienilem przewody zapłonowe i dalej jest to samo

    Dodano po 8 [minuty]:

    zauwazyłem falowanie obrotów na biegu jałowym

  • #13 14 Lut 2015 13:20
    domex32
    Moderator Samochody

    Zobacz, za cenę dobrych przewodów masz conajmniej dwie konkretne diagnostyki.

  • #14 17 Lut 2015 08:09
    luigi23
    Poziom 7  

    przy filtrze powietrza zauwazyłem duza ilosć jakiegos śluzu o jasnej barwie

  • #15 17 Lut 2015 10:40
    domex32
    Moderator Samochody

    Normalne jak lejesz kiepski olej lub robisz krótkie odcinki z małym gazem.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo