Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dźwięk przestrzenny 5.1. JAK??

geodetall 30 Sty 2015 13:42 1440 13
  • #1 30 Sty 2015 13:42
    geodetall
    Poziom 4  

Witam
    Pewnie mam typowy problem, ale ze jestem kompletnie zielony w tym temacie to wale tu wprost i liczę, ze ktoś kto ma to w małym palcu pomoże. Mam głośniki 5.1 (Jamo), amplituner YAMAHA RX-V420RDS i komputer z kartą AUDIGY 4. Na tym wszystkim chcę uzyskać dźwięk przestrzenny, ale mi się to nie udaje i po 1000 prób odpuściłem. Zamieszczam screen z podpięciem kabli do ampla (bez wpiętego subwoofera na razie) oraz screen moich ustawień w kompie. Z karty dźwiękowej sygnał mam wyprowadzony wyjściem zielonym słuchawkowym (kabel się rozdwaja, aby wpiąć się do dwóch wejść w amplitunerze, LEWY DÓŁ ).
    Dźwięk przestrzenny 5.1. JAK?? Dźwięk przestrzenny 5.1. JAK??
    Jak daję test w ampli to puszcza dźwięk na odpowiednie głośniki po kolei i wszystko gra. Ale jak puszcze test z komputera to już jest jeden wielki bajzel. Pomoże ktoś?

Moderowany przez telecaster1951:

Poprawiłem pisownię i obrazki. Proszę na przyszłość zamieszczać obrazki w formie miniaturki, gdyż obrazki w pełny wymiarze pogarszają czytelność tematu!

0 13
  • #2 30 Sty 2015 13:47
    grzeskk
    Poziom 29  

Do tego należy użyć łącza cyfrowego spdif w komputerze i wpiąć w amplituner do digital input światłowodem lub coaxialem.

3
  • #3 30 Sty 2015 14:22
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Podpiąłeś sygnał stereofoniczny do amplitunera i dziwisz się że nie działa Ci 5.1? Musisz podłączyć się albo cyfrowo, jak powiedział Kolega wyżej. Albo podłączyć analogowo do wejść opisanych jako 6CH INPUT.

2
  • #4 30 Sty 2015 22:16
    geodetall
    Poziom 4  

Adminowi dzieki za poprawki.