Zamieszczam korespondencje jak traktuje klientów firma HTC i jej serwis czyli Regenersis. Zamieszczam tu skierowana do nich skargę i całą litanię biednych dziuń, które nic nie wiedzą o firmie HTC i wiedzą tylko tyle że muszą odbijać piłeczkę i kłamać jak z nut! Przekonają się co to znaczy siła internetu!
Trochę tego jest ale żeby się ustrzec od anonimowej firmy HTC polecam poczytać! Nie dajcie się nabrać na zakup HTC bo potem będą problemy. Wszyscy będą was mieli w d...e. Ja zrobiłem ten błąd i muszę się teraz boksować z ignorantami, którzy wiedzą tylko tyle co rano zjedli na śniadanie, o ile w ogóle je zjedli bo mogą już nawet nie wiedzieć co to jest śniadanie. W myśl; powiedzenia...
"...czekaj czekaj wnusiu...
- jak ten Niemiec się nazywał? - pyta babcia.
- Alzheimer Babciu, Alzheimer! - wykrzyknęła w trąbkę babci uradowana wnusia Emotikon smile"
Infolinia z dziuniami z HTC jest w Anglii, więc jak tu cokolwiek można załatwić? A jak chcecie do HTC przesłać zdjęcia to musicie wysyłać 10 wiadomości na 10 zdjęć po jednym w wiadomości. Tak mają zawodowo zrobioną stronę do kontaktu z klientem. Żal.
oto treść:
Skarga.
Oddałem 15.01.2015 telefon HTC One do naprawy gwarancyjnej. Oddany został do punktu Plus GSM w Świdniku przy ul. Wyszyńskiego 6, ponieważ jest to autoryzowany punkt Plus GSM należący do dealera firmy Coltex ST. Zakupiony został w kwietniu 2014 u mojego operatora Plus GSM – Polkomtel. Telefony do naprawy gwarancyjnej dostarcza do firmy Regernersis firma Elkom. Regenersis to autoryzowany serwis HTC. Wygląda na to, że Elkom to podwykonawca Regenersis. Dosłownie wygląda to tak, że przyjeżdża kurier serwisowy z firmy Elkom i zabiera w foliowym woreczku telefony i wrzuca je do torby. Marne zabezpieczenie jak na przewóz elektroniki!!! Wręcz kuriozalne!!! Zdębiałem jak się o tym dowiedziałem od pracownika autoryzowanego punktu Plus GSM należącego do dealera firmy Coltex ST. Do oddania telefonu przyniosłem oryginalne opakowanie po telefonie i dodatkowy karton, w którym przyjechał do mnie telefon z Polkomtela. Pani w punkcie poinformowała mnie, że nie potrzebuje żadnego kartonu ani opakowania, bo serwisowy kurier wrzuca telefony do foliowego worka i następnie wrzuca je do swojej torby.
Dnia 22.01.2015 telefon dotarł do serwisu do firmy Regenersis co jest poparte załączonym print screenem ze strony serwisu.
29.01.2015 otrzymałem sms z numeru +48 697707017 z informacją, ze telefon jest do odbioru w punkcie Plusa. Telefon, który oddałem do serwisu nie był tym samym telefonem, który do mnie wrócił. Otrzymałem telefon z serwisu Regenersis z podmienioną obudową. Nie mam pewności, co jeszcze zostało podmienione. Wizualnie wyglądało to absolutnie na nie mój telefon, pomimo, że nr imei się zgadzał. Tu również nie mam 100% pewności, że to mój telefon, bo jeżeli podmieniona została obudowa to również może być podmieniony cały środek telefonu z płytą główną. Nr imei można przypisać do każdego telefonu na zasadzie wyzerowania płyty głównej i przypisania jej dowolnego nr imei. Zaawansowani specjaliści są w stanie zrobić takie rzeczy. Taką informacje uzyskałem też na Policji w wydziale, który śledzi skradzione telefony. To jest nie legalne! Miałem wrażenie jakby w ogóle nie był to mój telefon. Oklejony był folią, ale tylko ekran. Myślałem, że te białe punkty na odwrocie obudowy telefonu to również taśma ochronna serwisu i że są to pęcherzyki powietrza taśmy zabezpieczającej, ale te niby pęcherzyki powietrza pod taśmą ochronną to były realne dziury i punktowe i zarysowania całej obudowy. Zniszczenia obudowy wyglądały jak taśma zabezpieczająca. Początkowo chciałem to zerwać myśląc, że to taśma z serwisu, ale nie mogłem tego zerwać, ponieważ to była tak zniszczona i porysowana obudowa telefonu. Boki i krawędzie, wszystkie ranty były wytarte do białego aluminium. Obudowa owszem jest aluminiowa, ale anodowana na czarno, więc można sobie wyobrazić jak wyglądają wytarte krawędzie telefonu do białego aluminium na czarnym tle obudowy! Obudowa była cała poprzecierana i widać było zagniecenia na rogach obudowy telefonu. Zagniecenia w obudowie po uderzeniach lub upadku z wysokości. Zapewne były to ślady po upadkach telefonu na chodnik albo asfalt. Wyglądało to strasznie!!! Telefon jest w opłakanym stanie. Cały porysowany, poobijany, podrapany. Wszystkie fabryczne napisy na obudowie były powycierane. Jeśli telefon jest użytkowany w pokrowcu a w tym wypadku był, to nie jest możliwe doprowadzenie go do takiego stanu. Widząc, w jakim stanie jest telefon, na który dmuchałem i chuchałem to po prostu zaniemówiłem. Nie mogłem nabrać powietrza!!! Obudowa jak i wszystkie klawisze funcyjne zostały prawdopodobnie zamienione na gorsze lub nawet cały telefon został podmieniony na bardziej zużyty i zniszczony. W głowie się nie mieści, aby w dzisiejszej dobie były jeszcze możliwe tak nie etyczne szwindle i to w autoryzowanym puncie Plus GSM, który wysyła telefon do autoryzowanego serwisu HTC do firmy Regenersis. Pominę już fakt dobierania sobie podwykonawców w postaci firmy Elkom w Lublinie, która dostarcza te telefony do Regenersis. W głowie się nie mieści, aby dzisiaj to wszystko było możliwe!!! Wszyscy tu ponoszą odpowiedzialność za ten stan rzeczy. Firma Polkomtel, bo toleruje tego rodzaju incydenty swojego autoryzowanego dealera tj. firmy Coltex ST. Odpowiedzialność ponosi również dealer, który nie prawidłowo wysyła niezabezpieczone prawidłowo telefony do serwisu. Serwis firma Regenersis, że przyjmuje tak źle zabezpieczone telefony do naprawy. Wszyscy Państwo ponosicie za to odpowiedzialność. Gdzieś tu też znajduje się ten zły pracownik, który podmienił telefon i odesłał jego wrak.
W wyniku w/w działań zostałem narażony na stratę 2,5 tys. PLN, ponieważ tyle mnie kosztuje ten telefon na umowę w abonamencie w Plus GSM. Jest to tez zbliżona cena rynkowa tego telefonu. Telefonu nie przyjąłem i odmówiłem jego odbiór. Telefon ma podobno wrócić ponownie do serwisu firmy Regenersis. Nie daję już wiary, że jest to mój telefon. Nie przyjmę tego telefonu z wyjątkiem fabrycznie nowego.
W związku z tym, że nie mam już absolutnie żadnej pewności, że telefon jest mój, żądam wymiany tego telefonu na całkowicie nowy. Tylko taki wariant pozwoli dać wiarę, że telefon jest w 100% oryginalny i że na 100% nikt w nim nie majstrował i niczego nie podmienił. Tego złego, czyli nieuczciwego pracownika sami Państwo szukajcie u swoich kooperantów lub w swoich szeregach, bo samo się to nie stało. Sami tez wyciągnijcie Państwo z tego konsekwencje. Pracownica punktu Plus GSM gdzie zostawiałem telefon do naprawy przyznała, że nie jest to pierwszy tego rodzaju przypadek po naprawie gwarancyjnej i że były już takie przypadki, ze została zamieniona obudowa telefonu!!! Mam duże podstawy wystąpić z tym przypadkiem do Rzecznika Praw Konsumenta, który z pewnością wystąpi z tą sprawą na drogę sądową. Mam również duże podstawy zawiadomić i poskarżyć się do UOKiK, który wnikliwie i dokładnie zbada ten przypadek.
Jeśli moje żądania zostaną zaspokojone i uznam je za spełnione to nie będę rozstrzygał sporu na drodze prawnej. W załączeniu formularze zgłoszenia naprawy.
Do widomości:
1. Polkomtel
2. Coltex ST
3. Regenersis
Pozdrawiam,
_________________
odpowiedź HTC
Witamy Piotr
Dziekujemy za kontakt z HTC w sprawie twojego HTC .
Mam na imie Bartlomiej i jestem agentem technicznym firmy HTC w dziale mailowym.
Dziękuję za informację jest mi przykro że ma pan taki problem z naprawą , i telefonem HTC ONE M7 .
1. Jeśli chodzi pana problemy z salonem
czy równiez przesyłką obawiam się że nie mogę pomóc
2. Jako firmę przewozową polecamy firmę DPD .
3. Mechaniczne uszkodzenia nie podlegają gwarancji
4. Jeśli twierdzi pan że serwis Regenersis uszkodził panu telefon
doradzam wysłac do nas fotografie proszę nie wysłać w formacie Zip doradzam wsyłąc fotografie e-maile np format JPG korzystając z miejsca na załącznik nawet jeśli oznacza że będzie pan musiał wysłać np 7 e-mail tylko z fotografiami
5. Jeśli chodzi o serwis nie mogę przedtawić alternatywnego serwisu , nie mogę ingerować ani zakładać że serwis działa na pana szkodę . Serwis może naprawiać pana telefon narzędziami takimi jakie uzna za stosowne ( zapis HTC gwarancja , jeśli uzna za stosowne może panu wymienić telefon )
6 Poniżej podaje linki do Gwarancji HTC Eastern Europe Android str. 15 Po Polsku , link do serwisu :
http://www.htc.com/uk/support/warranty-statement.html
http://www.regenersis.pl/zglos-sprzet-do-serwisu.html
Poinformuj nas czy udało Ci się odpowiedzieć na pytanie, kliknij tutaj żeby zakończyć.
Aby wysłać odpowiedź na tę wiadomość, kliknij tutaj.
Z poważaniem,
Bartlomiej
HTC
Chcesz wiedzieć, co mówią inni? Chcesz zadać pytanie innym fanom telefonów HTC?
Dołącz do klubu wielbicieli HTC facebook.com/htc
Śledź nasze działania w serwisie Twitter twitter.com/htc
Zamów subskrypcję naszego kanału YouTube youtube.com/htc
Przeglądaj nasze zasoby programistyczne developer.htc.com
W przypadku pytań lub potrzeby dodatkowej pomocy, odwiedź nas na stronie htc.com.
odpowiedź:
Szanowny Panie! Co za brednie mi Pan wypisuje. Czytał Pan w ogóle co napisałem?! Mam wrażenie że nie! Telefon nie został uszkodzony w transporcie tylko został podmieniony powymieniano w nim wszystko co się dało. Obecnie nie mam już pewności że ten mój telefon jest mój. Dlatego tez moje żądanie podtrzymuję. Wysłałem prawie nowy telefon do naprawy a wrócił nie mój ponieważ był w tak strasznym stanie że musiał być co najmniej użytkowany przez 2 lata bez pokrowca ochronnego. To nie możliwe aby w ciągu dwóch tygodni tak zniszczyć telefon! Czy Pan to rozumie? Pani która przyjmowała do naprawy telefon w salonie Plus GSM jest świadkiem że telefon był w idealnym stanie wizualnym. Wrócił telefon z podmienioną na 100% obudową. Podmieniono nawet klawisze funkcyjne. To można było stwierdzić wizualnie. Obsługa salonu stwierdziła, że nie jest to pierwszy przypadek tego typu gdy telefon wraca z serwisu!. Nie chodzi tu o zniszczenie w trakcie wysyłki tylko o podmienianie podzespołów lub nawet całych telefonów. Mój telefon był użytkowany w pokrowcu ochronnym dobrej klasy i miał niespełna 8 miesięcy. To co do mnie wróciło musiało w ogóle nie mieć pokrowca przez kilka lat! Dobrze Pan wie że nr imei o niczym nie świadczy i że można go nadać w każdym telefonie. Niech Pan nie dyskutuje na ten temat bo to jest fakt. Co z tego że się zgadza nr imei jak to nie jest mój telefon! Trafiliście na człowieka który wam nie odpuści tej sprawy do śmierci. Telefon został podmieniony na stary wrak i wysłany do mnie! Jako HTC ciąży na was odpowiedzialność za serwis bo mają waszą autoryzację. Jeśli nie to proszę to napisać że firma Regenersis nie jest waszym autoryzowanym serwisem! To skandal to co Pan wypisuje. Świadczy o tym że nie jest Pan profesjonalistą i nie zajmuje się Pan tym profesjonalnie tylko odbija Pan piłeczkę. Nie potraficie się przyznać że to po części tez wasza porażka. Profesjonalista tak nie postępuje! Ze mną to wam się nie uda. Są jeszcze niezależne sądy i jak trzeba będzie założę sprawę w sądzie! Jeśli Państwa serwis jest nieuczciwy to oznacza że Państwo bierzecie za niego odpowiedzialność jako HTC bo posiada waszą autoryzacje i wiąże was umowa.Obecne prawo europejskie jest prokonsumenckie i nie wygracie tej sprawy! Mam tyle dowodów i argumentów w tej sprawie że każdy sąd przyzna mi rację! telefon mogę dać do ekspertyzy niezależnym ekspertom i instytucjom które określą wiek tej obudowy i pozostałych podzespołów a następnie obciążę was kosztami tej ekspertyzy. Jestem pewien na 100% że niezależni eksperci udowodnią że obudowa ma kilka lat i nie należny do mnie. Jeśli sprawa trafi do sądu to zbada to biegły ekspert sądowy i tego nie podważycie! Oczekuję rzetelnych wyjaśnień przedstawiciela firmy HTC a nie infolinii wynajętej przez HTC! Załączam zdjęcia tego co wróciło bo nie można tego nazwać telefonem. Oczywiście wpuszczę w sieć treść naszej korespondencji niech reszta świata się dowie jak HTC i jej serwis traktuje swoich klientów! Z poważaniem, Piotr
Trochę tego jest ale żeby się ustrzec od anonimowej firmy HTC polecam poczytać! Nie dajcie się nabrać na zakup HTC bo potem będą problemy. Wszyscy będą was mieli w d...e. Ja zrobiłem ten błąd i muszę się teraz boksować z ignorantami, którzy wiedzą tylko tyle co rano zjedli na śniadanie, o ile w ogóle je zjedli bo mogą już nawet nie wiedzieć co to jest śniadanie. W myśl; powiedzenia...
"...czekaj czekaj wnusiu...
- jak ten Niemiec się nazywał? - pyta babcia.
- Alzheimer Babciu, Alzheimer! - wykrzyknęła w trąbkę babci uradowana wnusia Emotikon smile"
Infolinia z dziuniami z HTC jest w Anglii, więc jak tu cokolwiek można załatwić? A jak chcecie do HTC przesłać zdjęcia to musicie wysyłać 10 wiadomości na 10 zdjęć po jednym w wiadomości. Tak mają zawodowo zrobioną stronę do kontaktu z klientem. Żal.
oto treść:
Skarga.
Oddałem 15.01.2015 telefon HTC One do naprawy gwarancyjnej. Oddany został do punktu Plus GSM w Świdniku przy ul. Wyszyńskiego 6, ponieważ jest to autoryzowany punkt Plus GSM należący do dealera firmy Coltex ST. Zakupiony został w kwietniu 2014 u mojego operatora Plus GSM – Polkomtel. Telefony do naprawy gwarancyjnej dostarcza do firmy Regernersis firma Elkom. Regenersis to autoryzowany serwis HTC. Wygląda na to, że Elkom to podwykonawca Regenersis. Dosłownie wygląda to tak, że przyjeżdża kurier serwisowy z firmy Elkom i zabiera w foliowym woreczku telefony i wrzuca je do torby. Marne zabezpieczenie jak na przewóz elektroniki!!! Wręcz kuriozalne!!! Zdębiałem jak się o tym dowiedziałem od pracownika autoryzowanego punktu Plus GSM należącego do dealera firmy Coltex ST. Do oddania telefonu przyniosłem oryginalne opakowanie po telefonie i dodatkowy karton, w którym przyjechał do mnie telefon z Polkomtela. Pani w punkcie poinformowała mnie, że nie potrzebuje żadnego kartonu ani opakowania, bo serwisowy kurier wrzuca telefony do foliowego worka i następnie wrzuca je do swojej torby.
Dnia 22.01.2015 telefon dotarł do serwisu do firmy Regenersis co jest poparte załączonym print screenem ze strony serwisu.
29.01.2015 otrzymałem sms z numeru +48 697707017 z informacją, ze telefon jest do odbioru w punkcie Plusa. Telefon, który oddałem do serwisu nie był tym samym telefonem, który do mnie wrócił. Otrzymałem telefon z serwisu Regenersis z podmienioną obudową. Nie mam pewności, co jeszcze zostało podmienione. Wizualnie wyglądało to absolutnie na nie mój telefon, pomimo, że nr imei się zgadzał. Tu również nie mam 100% pewności, że to mój telefon, bo jeżeli podmieniona została obudowa to również może być podmieniony cały środek telefonu z płytą główną. Nr imei można przypisać do każdego telefonu na zasadzie wyzerowania płyty głównej i przypisania jej dowolnego nr imei. Zaawansowani specjaliści są w stanie zrobić takie rzeczy. Taką informacje uzyskałem też na Policji w wydziale, który śledzi skradzione telefony. To jest nie legalne! Miałem wrażenie jakby w ogóle nie był to mój telefon. Oklejony był folią, ale tylko ekran. Myślałem, że te białe punkty na odwrocie obudowy telefonu to również taśma ochronna serwisu i że są to pęcherzyki powietrza taśmy zabezpieczającej, ale te niby pęcherzyki powietrza pod taśmą ochronną to były realne dziury i punktowe i zarysowania całej obudowy. Zniszczenia obudowy wyglądały jak taśma zabezpieczająca. Początkowo chciałem to zerwać myśląc, że to taśma z serwisu, ale nie mogłem tego zerwać, ponieważ to była tak zniszczona i porysowana obudowa telefonu. Boki i krawędzie, wszystkie ranty były wytarte do białego aluminium. Obudowa owszem jest aluminiowa, ale anodowana na czarno, więc można sobie wyobrazić jak wyglądają wytarte krawędzie telefonu do białego aluminium na czarnym tle obudowy! Obudowa była cała poprzecierana i widać było zagniecenia na rogach obudowy telefonu. Zagniecenia w obudowie po uderzeniach lub upadku z wysokości. Zapewne były to ślady po upadkach telefonu na chodnik albo asfalt. Wyglądało to strasznie!!! Telefon jest w opłakanym stanie. Cały porysowany, poobijany, podrapany. Wszystkie fabryczne napisy na obudowie były powycierane. Jeśli telefon jest użytkowany w pokrowcu a w tym wypadku był, to nie jest możliwe doprowadzenie go do takiego stanu. Widząc, w jakim stanie jest telefon, na który dmuchałem i chuchałem to po prostu zaniemówiłem. Nie mogłem nabrać powietrza!!! Obudowa jak i wszystkie klawisze funcyjne zostały prawdopodobnie zamienione na gorsze lub nawet cały telefon został podmieniony na bardziej zużyty i zniszczony. W głowie się nie mieści, aby w dzisiejszej dobie były jeszcze możliwe tak nie etyczne szwindle i to w autoryzowanym puncie Plus GSM, który wysyła telefon do autoryzowanego serwisu HTC do firmy Regenersis. Pominę już fakt dobierania sobie podwykonawców w postaci firmy Elkom w Lublinie, która dostarcza te telefony do Regenersis. W głowie się nie mieści, aby dzisiaj to wszystko było możliwe!!! Wszyscy tu ponoszą odpowiedzialność za ten stan rzeczy. Firma Polkomtel, bo toleruje tego rodzaju incydenty swojego autoryzowanego dealera tj. firmy Coltex ST. Odpowiedzialność ponosi również dealer, który nie prawidłowo wysyła niezabezpieczone prawidłowo telefony do serwisu. Serwis firma Regenersis, że przyjmuje tak źle zabezpieczone telefony do naprawy. Wszyscy Państwo ponosicie za to odpowiedzialność. Gdzieś tu też znajduje się ten zły pracownik, który podmienił telefon i odesłał jego wrak.
W wyniku w/w działań zostałem narażony na stratę 2,5 tys. PLN, ponieważ tyle mnie kosztuje ten telefon na umowę w abonamencie w Plus GSM. Jest to tez zbliżona cena rynkowa tego telefonu. Telefonu nie przyjąłem i odmówiłem jego odbiór. Telefon ma podobno wrócić ponownie do serwisu firmy Regenersis. Nie daję już wiary, że jest to mój telefon. Nie przyjmę tego telefonu z wyjątkiem fabrycznie nowego.
W związku z tym, że nie mam już absolutnie żadnej pewności, że telefon jest mój, żądam wymiany tego telefonu na całkowicie nowy. Tylko taki wariant pozwoli dać wiarę, że telefon jest w 100% oryginalny i że na 100% nikt w nim nie majstrował i niczego nie podmienił. Tego złego, czyli nieuczciwego pracownika sami Państwo szukajcie u swoich kooperantów lub w swoich szeregach, bo samo się to nie stało. Sami tez wyciągnijcie Państwo z tego konsekwencje. Pracownica punktu Plus GSM gdzie zostawiałem telefon do naprawy przyznała, że nie jest to pierwszy tego rodzaju przypadek po naprawie gwarancyjnej i że były już takie przypadki, ze została zamieniona obudowa telefonu!!! Mam duże podstawy wystąpić z tym przypadkiem do Rzecznika Praw Konsumenta, który z pewnością wystąpi z tą sprawą na drogę sądową. Mam również duże podstawy zawiadomić i poskarżyć się do UOKiK, który wnikliwie i dokładnie zbada ten przypadek.
Jeśli moje żądania zostaną zaspokojone i uznam je za spełnione to nie będę rozstrzygał sporu na drodze prawnej. W załączeniu formularze zgłoszenia naprawy.
Do widomości:
1. Polkomtel
2. Coltex ST
3. Regenersis
Pozdrawiam,
_________________
odpowiedź HTC
Witamy Piotr
Dziekujemy za kontakt z HTC w sprawie twojego HTC .
Mam na imie Bartlomiej i jestem agentem technicznym firmy HTC w dziale mailowym.
Dziękuję za informację jest mi przykro że ma pan taki problem z naprawą , i telefonem HTC ONE M7 .
1. Jeśli chodzi pana problemy z salonem
czy równiez przesyłką obawiam się że nie mogę pomóc
2. Jako firmę przewozową polecamy firmę DPD .
3. Mechaniczne uszkodzenia nie podlegają gwarancji
4. Jeśli twierdzi pan że serwis Regenersis uszkodził panu telefon
doradzam wysłac do nas fotografie proszę nie wysłać w formacie Zip doradzam wsyłąc fotografie e-maile np format JPG korzystając z miejsca na załącznik nawet jeśli oznacza że będzie pan musiał wysłać np 7 e-mail tylko z fotografiami
5. Jeśli chodzi o serwis nie mogę przedtawić alternatywnego serwisu , nie mogę ingerować ani zakładać że serwis działa na pana szkodę . Serwis może naprawiać pana telefon narzędziami takimi jakie uzna za stosowne ( zapis HTC gwarancja , jeśli uzna za stosowne może panu wymienić telefon )
6 Poniżej podaje linki do Gwarancji HTC Eastern Europe Android str. 15 Po Polsku , link do serwisu :
http://www.htc.com/uk/support/warranty-statement.html
http://www.regenersis.pl/zglos-sprzet-do-serwisu.html
Poinformuj nas czy udało Ci się odpowiedzieć na pytanie, kliknij tutaj żeby zakończyć.
Aby wysłać odpowiedź na tę wiadomość, kliknij tutaj.
Z poważaniem,
Bartlomiej
HTC
Chcesz wiedzieć, co mówią inni? Chcesz zadać pytanie innym fanom telefonów HTC?
Dołącz do klubu wielbicieli HTC facebook.com/htc
Śledź nasze działania w serwisie Twitter twitter.com/htc
Zamów subskrypcję naszego kanału YouTube youtube.com/htc
Przeglądaj nasze zasoby programistyczne developer.htc.com
W przypadku pytań lub potrzeby dodatkowej pomocy, odwiedź nas na stronie htc.com.
odpowiedź:
Szanowny Panie! Co za brednie mi Pan wypisuje. Czytał Pan w ogóle co napisałem?! Mam wrażenie że nie! Telefon nie został uszkodzony w transporcie tylko został podmieniony powymieniano w nim wszystko co się dało. Obecnie nie mam już pewności że ten mój telefon jest mój. Dlatego tez moje żądanie podtrzymuję. Wysłałem prawie nowy telefon do naprawy a wrócił nie mój ponieważ był w tak strasznym stanie że musiał być co najmniej użytkowany przez 2 lata bez pokrowca ochronnego. To nie możliwe aby w ciągu dwóch tygodni tak zniszczyć telefon! Czy Pan to rozumie? Pani która przyjmowała do naprawy telefon w salonie Plus GSM jest świadkiem że telefon był w idealnym stanie wizualnym. Wrócił telefon z podmienioną na 100% obudową. Podmieniono nawet klawisze funkcyjne. To można było stwierdzić wizualnie. Obsługa salonu stwierdziła, że nie jest to pierwszy przypadek tego typu gdy telefon wraca z serwisu!. Nie chodzi tu o zniszczenie w trakcie wysyłki tylko o podmienianie podzespołów lub nawet całych telefonów. Mój telefon był użytkowany w pokrowcu ochronnym dobrej klasy i miał niespełna 8 miesięcy. To co do mnie wróciło musiało w ogóle nie mieć pokrowca przez kilka lat! Dobrze Pan wie że nr imei o niczym nie świadczy i że można go nadać w każdym telefonie. Niech Pan nie dyskutuje na ten temat bo to jest fakt. Co z tego że się zgadza nr imei jak to nie jest mój telefon! Trafiliście na człowieka który wam nie odpuści tej sprawy do śmierci. Telefon został podmieniony na stary wrak i wysłany do mnie! Jako HTC ciąży na was odpowiedzialność za serwis bo mają waszą autoryzację. Jeśli nie to proszę to napisać że firma Regenersis nie jest waszym autoryzowanym serwisem! To skandal to co Pan wypisuje. Świadczy o tym że nie jest Pan profesjonalistą i nie zajmuje się Pan tym profesjonalnie tylko odbija Pan piłeczkę. Nie potraficie się przyznać że to po części tez wasza porażka. Profesjonalista tak nie postępuje! Ze mną to wam się nie uda. Są jeszcze niezależne sądy i jak trzeba będzie założę sprawę w sądzie! Jeśli Państwa serwis jest nieuczciwy to oznacza że Państwo bierzecie za niego odpowiedzialność jako HTC bo posiada waszą autoryzacje i wiąże was umowa.Obecne prawo europejskie jest prokonsumenckie i nie wygracie tej sprawy! Mam tyle dowodów i argumentów w tej sprawie że każdy sąd przyzna mi rację! telefon mogę dać do ekspertyzy niezależnym ekspertom i instytucjom które określą wiek tej obudowy i pozostałych podzespołów a następnie obciążę was kosztami tej ekspertyzy. Jestem pewien na 100% że niezależni eksperci udowodnią że obudowa ma kilka lat i nie należny do mnie. Jeśli sprawa trafi do sądu to zbada to biegły ekspert sądowy i tego nie podważycie! Oczekuję rzetelnych wyjaśnień przedstawiciela firmy HTC a nie infolinii wynajętej przez HTC! Załączam zdjęcia tego co wróciło bo nie można tego nazwać telefonem. Oczywiście wpuszczę w sieć treść naszej korespondencji niech reszta świata się dowie jak HTC i jej serwis traktuje swoich klientów! Z poważaniem, Piotr