Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Magnum 460 DXI EURO 5 - Szukam konkretnych opinii.

31 Sty 2015 16:43 14343 11
  • Poziom 11  
    Witam
    Chciałbym zakupić ciągnik siodłowy Renault Magnum 460 DXI EURO 5 rok 2007, automat.

    Drodzy koledzy proszę ocenić:

    1. Spalanie:
    a. ile średnio z 15 tonami?
    b. ile średnio z 24 tonami?
    2. Awaryjność- jakie podzespoły naprawialiście w przeciągu 2 lat?
    3. Zawieszenie?

    Z góry dziękuję za pomoc.
  • Poziom 6  
    Witaj.
    Mogę Ci tylko powiedzieć jedynie ze większość podzespolow jak i silnik sa z Volvo. Czesta usterka jaka my wymieniamy w tych silnikach jest wiazka elektryczna ponieważ gdy się pojawi wyciek oleju przy pokrywie zaworow często wedruje on w peszlu do ECU, w nowych silnikach (renault seria T) usunięto ta wade
  • Poziom 11  
    tekpol.ltd napisał:
    Witaj.
    Mogę Ci tylko powiedzieć jedynie ze większość podzespolow jak i silnik sa z Volvo. Czesta usterka jaka my wymieniamy w tych silnikach jest wiazka elektryczna ponieważ gdy się pojawi wyciek oleju przy pokrywie zaworow często wedruje on w peszlu do ECU, w nowych silnikach (renault seria T) usunięto ta wade


    seria t to po jakim roku ?? już nie ma tego problemu ?
  • Poziom 6  
    od 2013. Nie ma już tego problemu. Jedyny problem jaki miałem z jedna ciezarowka był wyciek powietrza z siłownika hamulca na tylnej osi i czujnik zużycia okładzin wariowal - sporadyczna ustarka, po za nia więcej nie pojawiają się inne usterki wiec smialo polecam. Po za tym do transportu szczególnie międzynarodowego raczej lepiej zainwestować w nowy zestaw bo jak stanie po drodze z ladunkiem to straty będą kolosalne
  • Poziom 15  
    U mnie 460 EEV średnia do 30 l/100,jak lżej bez problemu 27.Jak na razie bez usterek.Zawsze trzymałem się z daleka od renówek lecz na dzień dzisiejszy to najsensowniejszy wybór.
  • Poziom 11  
    maher440 napisał:
    U mnie 460 EEV średnia do 30 l/100,jak lżej bez problemu 27.Jak na razie bez usterek.Zawsze trzymałem się z daleka od renówek lecz na dzień dzisiejszy to najsensowniejszy wybór.


    a jaki rocznik posiadasz kolego ??
  • Poziom 15  
    Kolego nie doczytałem do końca Twojego pytania pisałem o Premium 2012r EEV.Znajomy ma Magnum i u niego podobne średnie.Z tego co słyszałem to silniki EEV są oszczędniejsze.Magnumka 460 ma 13 litrowy silnik a w Premiumce jest 11litrowy.
  • Poziom 29  
    Witam, u nas około 16 sztuk magnum dxi, usterka która uniemożliwia dalszą jazdę
    1. uszkodzony sterownik skrzyni biegów, (nastawnik na skrzyni biegów). odpala ale nie wrzucisz biegu.
    2. zablokowane imo.
    3. kabelki pod kabinką.
    4. padnięty wtrysk odpala jedzie,
    5. często pęka tylna poduszka zawieszenia,
    6. wymieniałem kilka razy ecas,
    7. duperelki, ogranicznik drzwi, musisz dobrze dokręcać filtry oleju i bajpasu, bo lubi cieknąć olejek.
    8. kabina- zawieszenie kabiny przednie na poduszkach, wycier się ogranicznik regulacji, krzywo kabinka stoi.
    9. często pęka pokrywka filtra adblue - podczas próby wymiany filtra oczywiście, dlatego ja odkręcam cala pompę i na stole zmieniam filtr, może coś żle robię? haha
    10. sprawdź tarcze u nas kilka razy były zmieniane - ale to eksploatacja - normalne.
    11. kilka razy przekładnia kierownicza.
    12. uszczelka lub /i pokrywa po prawej stronie silnika - cieknie płyn chłodniczy.
    13.czujnik poziomu płynu chłodzenia.
    14. przewody cieczy chłodzącej, małe i duże.
    15. na koniec eksploatacja - kupisz - wymień pasek, napinacz, rolki, bo kierowca może mieć problem w trasie samemu wymienić i czy będzie chciał samemu.
    kierowcy mówią, że do ciężkiej pracy jak najbardziej tak, mocna rama, wozimy dużo prefabrykatów na budowę i gabarytów. tylne zawieszenie i przednie bez większych problemów, nie pobierają nadmiernie oleju silnikowego. w żadnej nie wymienialiśmy turba, ale chłodnicę tak. pozdrawiam - nie ma idealnych aut. transport i naprawa kosztuje. auta mają przebiegi od 400 do 800 tys km.
  • Poziom 11  
    kakibara napisał:
    Witam, u nas około 16 sztuk magnum dxi, usterka która uniemożliwia dalszą jazdę
    1. uszkodzony sterownik skrzyni biegów, (nastawnik na skrzyni biegów). odpala ale nie wrzucisz biegu.
    2. zablokowane imo.
    3. kabelki pod kabinką.
    4. padnięty wtrysk odpala jedzie,
    5. często pęka tylna poduszka zawieszenia,
    6. wymieniałem kilka razy ecas,
    7. duperelki, ogranicznik drzwi, musisz dobrze dokręcać filtry oleju i bajpasu, bo lubi cieknąć olejek.
    8. kabina- zawieszenie kabiny przednie na poduszkach, wycier się ogranicznik regulacji, krzywo kabinka stoi.
    9. często pęka pokrywka filtra adblue - podczas próby wymiany filtra oczywiście, dlatego ja odkręcam cala pompę i na stole zmieniam filtr, może coś żle robię? haha
    10. sprawdź tarcze u nas kilka razy były zmieniane - ale to eksploatacja - normalne.
    11. kilka razy przekładnia kierownicza.
    12. uszczelka lub /i pokrywa po prawej stronie silnika - cieknie płyn chłodniczy.
    13.czujnik poziomu płynu chłodzenia.
    14. przewody cieczy chłodzącej, małe i duże.
    15. na koniec eksploatacja - kupisz - wymień pasek, napinacz, rolki, bo kierowca może mieć problem w trasie samemu wymienić i czy będzie chciał samemu.
    kierowcy mówią, że do ciężkiej pracy jak najbardziej tak, mocna rama, wozimy dużo prefabrykatów na budowę i gabarytów. tylne zawieszenie i przednie bez większych problemów, nie pobierają nadmiernie oleju silnikowego. w żadnej nie wymienialiśmy turba, ale chłodnicę tak. pozdrawiam - nie ma idealnych aut. transport i naprawa kosztuje. auta mają przebiegi od 400 do 800 tys km.


    dziekuje za obszerny opis ... no rzeczywiście racja nie ma idealnego samochodu... a jeszcze powiedz jak spalanie ?? jezeli masz ich 15 sztuk to będzie wiarygodne to spalanie !
  • Poziom 29  
    Witam, spalanie od około 28l, średniak to gdzieś 35l/100km ... do dużo ponad normę. kierowca nie bierze - i nikt nie sprawdza zużycia faktycznego. nasze magnum-ki nie ciągają naczep! , chłodziarek - lodówek , same niskopodwoziówki, rozsuwane naczepy itp. ogólnie ciężkie sprzęty. pozdrawiam.
  • Poziom 2  
    panowie czy można samemu zabrac się za wymianę wszystkich olejów? czy ze wzgledu na jakies tam sterowniki trzeba jechać na serwis/