Witam.
Posiadam Passata B5 97r Silnik 1.8 (ADR) 125KM
Instalacja gazowa stag-4 eco, wtryskiwacz valtek rail type 30, parownik AC S.A R01
Instalacja ma przeszło rok, i 40tyś kilometrów przejechane.
Auto ogólnie pracuje prawidłowo, zarówno na gazie i na benzynie, problem jest podczas pierwszego przełączenia silnika z benzyny na gaz, samochód po przełączeniu na lpg przygasa na chwile, potem "łapie" jeden cylinder za ok sekundę "łapie"drugi itd.
Oczywiście silnikiem trzęsie na wszystkie strony. Po kilku sekundach jak załapią wszystkie cylindry to się uspokaja, auto pali od strzała, przełącza się na gaz wzorowo, do następnego poranka.
Zrobiłem eksperyment i ręcznie przerzuciłem go na gaz przy temperaturze wody ok 90°C i dalej to samo.
Przerywanie jest mniejsze jak temperatura na zewnątrz jest wyższa.
Byłem u gazownika, wgrał nowe oprogramowanie wydłużył czasy przełączania między cylindrami i powiedział że to wszystko co może zrobić. Oczywiście nie pomogło.
Nie wiem gdzie już szukać przyczyny tej awarii.
Wymieniłem filtry, świece, sprawdziłem dolot na szczelność. Nie ma się do czego przyczepić.
Posiadam Passata B5 97r Silnik 1.8 (ADR) 125KM
Instalacja gazowa stag-4 eco, wtryskiwacz valtek rail type 30, parownik AC S.A R01
Instalacja ma przeszło rok, i 40tyś kilometrów przejechane.
Auto ogólnie pracuje prawidłowo, zarówno na gazie i na benzynie, problem jest podczas pierwszego przełączenia silnika z benzyny na gaz, samochód po przełączeniu na lpg przygasa na chwile, potem "łapie" jeden cylinder za ok sekundę "łapie"drugi itd.
Oczywiście silnikiem trzęsie na wszystkie strony. Po kilku sekundach jak załapią wszystkie cylindry to się uspokaja, auto pali od strzała, przełącza się na gaz wzorowo, do następnego poranka.
Zrobiłem eksperyment i ręcznie przerzuciłem go na gaz przy temperaturze wody ok 90°C i dalej to samo.
Przerywanie jest mniejsze jak temperatura na zewnątrz jest wyższa.
Byłem u gazownika, wgrał nowe oprogramowanie wydłużył czasy przełączania między cylindrami i powiedział że to wszystko co może zrobić. Oczywiście nie pomogło.
Nie wiem gdzie już szukać przyczyny tej awarii.
Wymieniłem filtry, świece, sprawdziłem dolot na szczelność. Nie ma się do czego przyczepić.