Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Word/Excel/Office - Automatyczny zapis dokumentu, każdy do osobnego pliku.

truplaya 03 Lut 2015 01:34 849 1
  • #1 03 Lut 2015 01:34
    truplaya
    Poziom 7  

    Czy w Wordzie, Excelu, ogólnie w Officie istnieje możliwość automatycznego zapisu dokumentu do osobnych plików, tak żeby nie stracić swojej pracy, ale by także móc wrócić do jakiegoś wcześniejszego etapu? W tej chwili jedynym znanym mi sposobem "awaryjnego" zapisu jest ustawienie automatycznego zapisu na krótki czas, jednakże zapis jest w postaci nadpisywania pliku.

    Mnie chodzi o sytuację, gdy np. mamy plik o nazwie dokument.doc i w trakcie pracy będzie tworzona automatyczna kopia w osobnych plikach np. w postaci dokument-1.doc, dokument-2.doc, czy po prostu przy nazwie pliku będzie dołożona godzina zapisu.

    0 1