Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SIMSON SR50-spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić

tomcio 15 May 2005 00:57 13731 7
  • #1
    tomcio
    Level 26  
    Mam problem z wolnymi obrotami.
    Spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić.
    Jak ustawić wolne obroty ?
    Jaki ustawić poziom paliwa na "pływaku" (jakie powinny być odległości min-max).
    Czy w wersji elektronicznej ustawia się zapłon, jeśli tak to jak to się robi ?

    Zachciało mi się kupić dla syna taki pojazd i teraz mi głowę suszy.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    haker305
    Level 14  
    Simsony mają bardzo czułe na zanieczyszcenia gaźniki . Proponuję przeczyszczenie dysz paliwowych i dokładne umycie całego gaźnika łącznie z filtrem powietrza w rozpuszczalniku nitro . Podobne objawy powoduje zanieczyszczenie układu wydechowego (szczególnie z kryzą) .
  • #5
    mapei
    Level 11  
    Cze
    obroty mogą być winą gaźnika , ale również może to być wina sprężania
    pierwotnego (tego na wale) czyli wina simeringów (wiem bo mnie to spotkało)
    a obroty usyawia sie różnie choć zawsze śrubką napisz mi jaki masz rodzaj gaźnika to postaram sie ci podpowiedzieć więcej a zapłon jak dobrz kojarze
    ustawia sie przesówając całą podstawkę z tym czujnikiem wokuł wału
    pozdro narx
  • #6
    lewy456
    Level 14  
    Witam. Masz problemy z silnikiem? Znam sie na tym dość dobrze ale nie bede tutaj sie rozpisywał. Mam natomiast jedną radę ( złotą jeśli nie masz nadmiaru czasu i ochoty) wejdź na stronę
    www.simson.stron.pl
    tam znajdziesz telefon i adres kontaktowy do faceta który ma nowe części do simsona i mechanika który robi remonty z prawdziwego zdarzenia. Moge polecić tą firmę osobiście ponieważ sostałem perfekcyjnie przez nią obsłużony. Zrobili dla mnie remont który z nowymi częściami kosztował mnie niecałe 550,- Po remoncie zrobiłem 5 000km i nie było z silnikiem żadnych problemów nic sie nie działo!
    Pozdrawiam Lewy
    <s51b 1-4>
  • #7
    andrew117
    Level 2  
    po pierwsze to pewno masz którąś dusze zatkaną. najpierw przeczysc wszystkie jest ich 3. nastepnie wyreguluj srubkę przy gazniku "paliwo - powietrze". następni masz tez regulację przy lince od gazu. nie wiem dokładnie co sie dzieje jak go odpalisz ale moze go również zalewać i przez to ma za duzo paliwa do spalania i gasnie. opisz dokładnie jak ic o to moze pomoge.
  • #8
    oko150
    Level 11  
    Witam napewno trzeba sprawdzic gaznik potem luz na łozyskach na wale czyli czy magneto bije jesli jest wyczuwalny lub bron boze oska wału jest mokra uszczelniacz do wymiany głownie siada od strony magneta.Nalezy sprawdzic wszystkie elementy tzn czy swieca jest czarna, mokra w moncie zgaszennie czy ma normalny kolor.Kolejna sprawa to uszczelka pod cylindrem czy tam podcasz mpracy silnika powstaja babelki no i uszczelnienie głowicy .Stan silnika czyli tuleji cylinda i zuzycie tłoka ma niewiele do znaczenia gdyz jesli silnik pracuje rowno to mozna podwyzszyc nieco obroty i bedzie chodził.W elektroniku jest ustawiany tylko kat wyprzedzenia zaplonu porzez obrut zaplonu na zaplonie sa przynitoiwane specjalne widełki i koniec ich jest odbity na karterze silnika to jest wytyczna dla zaplonu .Wiecej info na prywat.
    pozdrawiam