Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot partner 20hdi pływające obroty silnika

03 Lut 2015 19:48 1269 20
  • Poziom 6  
    Witam od pewnego czasu pojawił się problem z obrotami. auto jak jest zimne obroty są prawidłowe a jak osiąga temperaturę ok. 75/80 stopni obroty przekraczają 1100 obrotów. Natomiast jak jadę i podczas jazdy wcisnę hamulec to po zatrzymaniu obroty są koło 1000 i po sekundzie spadają do prawidłowych 850. Proszę o pomoc
  • Poziom 6  
    A może coś jaśniej :D . bo prawdę mówiąc czyściłem filtr powietrza i zauważyłem ze mam padnięty przepływomierz płytki były połamane. Złożyłem na stare i od tej pory powstał problem, kupiłem przepływomierz ale problem został.
  • Poziom 23  
    Witaj napisałeś kol. czyściłem filtr powietrza i zauważyłem padnięty przepływomierz a kol deska dobrze sugeruje sprawdż czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, gdy to nie pomoże proponowałbym gdzieś podpiąć się pod PP Planet będzie łatwiej coś wyczaić
  • Poziom 12  
    Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy.

    Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
  • Poziom 23  
    Momento... Cytat ... niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo ze szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy.... tu było pytanie o konkretne auto .? 03 Lut 2015 19:48 Peugeot partner 20hdi pływające obroty silnika . szczelność i diagnoza, podstawa . na temat będę zerkał bo też mnie interesuje problem trzymania obrotów
  • Poziom 6  
    sorki że tak wypytuję ale chciał bym mieć jakiś obraz od czego się czepić. Jak wspomniałem kupiłem przepływkę co prawda używaną i postanowiłem ją odłączyć od kostki zasilającej, obroty wróciły do normy a co do mocy nie widzę zmian. A może to przepływka jest do tyłka. Można sposobem domowym sprawdzić przepływkę? A może trzeba coś w kompie wyregulować. pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Hamulec wciskasz i obroty rosną za kazym razem?
  • Poziom 35  
    To jest Diesel wiec musi być vacum-pompa.
  • Poziom 15  
    lewin3 napisał:
    sorki że tak wypytuję ale chciał bym mieć jakiś obraz od czego się czepić. Jak wspomniałem kupiłem przepływkę co prawda używaną i postanowiłem ją odłączyć od kostki zasilającej, obroty wróciły do normy a co do mocy nie widzę zmian. A może to przepływka jest do tyłka. Można sposobem domowym sprawdzić przepływkę? A może trzeba coś w kompie wyregulować. pozdrawiam

    Prosty sposób na sprawdzenie uszkodzonego przepływomierza. Jeśli jest podejrzany to go odpinam i jak tak samo ciągnie silnik tzn jest uwalony.
  • Poziom 6  
    Jadąc autem np: 60km/h trzymając pedał gazu bez zmian lewą nogom naciskam pedał hamulca po kilku sekundach następuje obniżenie obrotów i puszczam hamulec jadąc dalej. Po takim manewrze stając na skrzyżowaniu obroty są ok 1000 i po 2 sekundach spadają do 750,800
  • Poziom 6  
    witam rozwiązałem problem: Mianowicie uszkodzony był czujnik temperatury przepływu powietrza, znajdujący się w przepływomierzu.
    Wniosek. Nie kupuj elektroniki na szrocie. oszczędny traci dwa razy.
  • Poziom 6  
    Witam ponownie ostatnio napisałem że to przepływomierz nic bardziej mylnego problem pojawia się dalej. Po podłączeniu komputera wyświetla komunikat uszkodzony czujnik temperatury powietrza, wymieniłem już trzeci przepływomierz i to samo. czy może ktoś wie jak jest połączony przepływomierz czy przypadkiem nie jest przewleczony przez czujnik temperatury silnika a to może ten czujnik jest uszkodzony? proszę o pomoc

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jeszcze chcę dodać że problem się ujawnia jak silnik osiąga temperaturę około 45 stopni lub gdy jadę ma wysokim biegu i małych obrotach i nastąpi tzw. przeciągnięcie
  • Poziom 35  
    Który rok Partner'a i jaki system wtryskowy? Lub podać VIN
  • Poziom 6  
    2002 system wtryskowy bosch
  • Poziom 23  
    lewin3 napisał:
    Witam ponownie ostatnio napisałem że to przepływomierz nic bardziej mylnego problem pojawia się dalej. Po podłączeniu komputera wyświetla komunikat uszkodzony czujnik temperatury powietrza, wymieniłem już trzeci przepływomierz i to samo. czy może ktoś wie jak jest połączony przepływomierz czy przypadkiem nie jest przewleczony przez czujnik temperatury silnika a to może ten czujnik jest uszkodzony? proszę o pomoc

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jeszcze chcę dodać że problem się ujawnia jak silnik osiąga temperaturę około 45 stopni lub gdy jadę ma wysokim biegu i małych obrotach i nastąpi tzw. przeciągnięcie

    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    Witaj kolego Po podłączeniu komputera wyświetla komunikat uszkodzony czujnik temperatury powietrza, wymieniłem już trzeci przepływomierz i to samo.,,, no właśnie ,,, mam wrażenie że musisz przejrzeć przewody na peszlach to znaczy w miejscach krzryżowania kabli , a pro po co znaczy tzw. przeciągnięcie
  • Poziom 6  
    przeciągnięcie chodzi o to że jadąc bez gazu na wysokim biegu wystąpi tzw. szarpanie czyli za mało mocy do wybranego biegu. wtedy obroty pozostają na 1200, jak wykonam czynności które opisałem wyżej lub wyłączę silnik i uruchomię od nowa to wracają do normy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 6  
    tu jest problem z doborem odpowiedniej mieszanki tylko jak zdjagnozować co działa niepoprawnie to może ktoś podpowie gdzie jest mechanizm sterujący ilością powietrza doprowadzonego do silnika

    Dodano po 1 [minuty]:

    jeśli chodzi o moc to jej wcale nie brakuje tylko obroty są niestabilne
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 6  
    witam rozwiązałem problem to była kostka od przepływomierza. więc zamykam temat