Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Modem ADSL a internet w PS3 -

jarek0991 04 Lut 2015 10:46 828 13
  • #1 04 Lut 2015 10:46
    jarek0991
    Poziom 4  

Witam. Na wstępie powiem, że proszę o łopatologiczne tłumaczenie każdego zagadnienia ponieważ jestem zupełnie zielony w tej tematyce.
    Chcę mieć internet w PS3. Wiem, że można go uzyskać na dwa sposoby, albo podłączając kabel ethernet z końcówką RJ45 albo łącząc się przez wi-fi.

Rozważmy pierwszy problem czyli połączenie przez kabel ethernet z PS3. Posiadam modem speed touch 330, internet kablowy, który płynie z telefonu do modemu. Jeśli dobrze rozróżniam to kabel, który wpada do modemu ma końcówkę RJ 11 (taka wąskawa). Modem jest podłączony do kompa przez USB.
    Czy w takim przypadku możliwe jest podłączenie kablem internetu do PS3? Jakie warunki musiałbym spełnić?
    Z tego co wyczytałem to w PS3 wejście ethernet jest z symbolem RJ45 więc już na starcie mój kabel jest zły bo ma końcówkę RJ11, do tego pozostaje kwestia modemu (gdzie go miałbym podłączać, żeby w PS3 był internet? Do PS3 - takie coś chyba by nie działało), do kompa (czy takie coś by działało)?
    Czy jeśli kupiłby rozdzielacz z wyjściem RJ11 (to bym wsadził do modemu), który by miał dwa wejścia RJ11 (do obecnego kabla internetowego) + wejście RJ45 (tu bym dał nowy kabel, który by szedł do PS3. Modem bym podłączył przez USB do kompa lub PS3 to to by chodziło? Jeszcze pozostaje taki szczegół, że nie wiem czy są rozdzielacze, które na wyjściu mają końcówkę RJ11 a z drugiej strony po jednym wejściu RJ11 i RJ45 - jakoś na allegro takiego czegoś znaleźć nie potrafię.