Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra 20 DTH błąd P1335

15 Maj 2005 10:11 9252 11
  • Poziom 18  
    Panowie czy ktoś miał podobny przypadek
    Opel Astra Y2.0 DTH pompa VP-44 kod błędu P1335 sygnał predkości obrotowej z sterownika silnika do pompy (kod występuje podczas dłuższego kręcenia zaznaczam że samochód nie zaskoczy)

    na początku myślałem że to przewody brak styku, wyczyściłem je i dalej nic na danych rzeczywistych obroty ładnie czyta podczas kręcenia rozrusznikiem jest ok 250 ob/m a na pompie 130 podłożyłem już inny sterownik, czujnik i drugą elektronikę na pompie błąd ten sam czyżby dalej była elektronika na pompie ?
  • Spec od samochodów
    Bywaja awarie czujnika Halla na pompie ale usterka najczesciej na goracym silniku.
  • Poziom 18  
    no tak ale obroty pompy widzi bo jest przez połowę
    a z błędu wynika że to sterownik na pompie nie widzi informacji z czujnika obrotu wału
  • Spec od samochodów
    Taki błąd może być gdy pompa jest źle ustawiona. Czy była pompa wyjmowana? Czy podaje paliwo na wtryskiwacze?

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    pompa była wyjmowana ale ustawiona jest na znaki
    idealnie zaznaczam że z tymi pompami miałem już do czynienia
  • Spec od samochodów
    Podaje paliwo.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    własnie jest problem że nie podaje na wtryski bo jest za małe ciśnienie robocze ma być w granicy od 190 do 300 a ma 160 bar sprawdziłem to na dodatkowym wtrysku ustawionym na to właśnie ciśnienie
  • Spec od samochodów
    Przy kręceniu rozrusznikiem większe nie będzie. Masz źle ustawioną pompę.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    będę musiał jeszcze jedną pompę podłożyć ze sprawnego samochodu bo wydaje mi się że to jednak pompa dzięki za fatygę

    Dodano po 1 [minuty]:

    ale wtryska nie przebija nawet jak mu eterkiem pomagam

    Dodano po 5 [minuty]:

    sprawdziłem: uruchomiłem sobie samochód na samostarcie doprowadziłem do biegu jałowego a ciśnienie dalej nie przebiło wtryska dalej było 160 bar dane na techu to 0 stopni rzeczywiste a 2,8 zadane reszta wszystkie w normie
  • Spec od samochodów
    Jak pomagasz eterkiem to też nie widzisz czy wtrysk przebity, wykręć wtrysk i zobacz czy przebija. jak nie to dopiero wtedy druga pompa.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    wtryska raczej nie przebija bo jak tylko odstawię to gaśnie a z wtryskiem to nie jest to taka prosta sprawa podstawiam z forda transita. Orginalnego nie bardzo się da sprawdzić ,trzeba najpierw wyciągnąć wałek rozrządu potem płetwę a na końcu specjalnym kluczem wyciągnąć go z głowicy dlatego sprawdzam na innym

    Dodano po 3 [minuty]:

    tak prywatnie to staram się wreszcze uruchomić osobne stanowisko do sprawdzania tych pomp bo wyciąganie i wkładanie do tych silników jest bardzo pracochłonne a te pompy są bardzo usterkowe
  • Poziom 18  
    problem rozwiązany pomogła wymiana pompy wszystkim za zainteresownie serdecznie dziekuję