Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a 4 b 6 1.9 tdi 130 km powtórna KOMPRESJA

04 Lut 2015 13:47 882 2
  • Poziom 10  
    Witam kolegów mam mały problem ze swoim audi a 4 b6 1.9 tdi z 2002 roku.
    Zaczęło się od padniętego termostatu który wymieniłem na nowy. Po jakimś czasie zginęło mi ogrzewanie w kabinie, podejrzewano uszczelkę pod głowica. Robiłem dwa razy test na obecność co w układzie. Który nic nie wykazał no ale podjąłem ryzyko i zdjąłem głowice. Fakt na drugim cylindrze troszkę fukało wiec zrobiłem cała głowice łącznie z rentgenem. Głowiczka w super stanie założona no i tu się zaczyna samochód odpalił wszystko gra. Ale raz na jakiś czas robi mi kompresje w przewodach tak na przemian jest dobrze a raz jest zle. Może ktoś miał już taki przypadek bo mi już brakuje pomysłów. Dodam korek wymieniony na nowy zamawiany w salonie audi,termostat tez oryginalny. Po zrobieniu głowicy ogrzewanie wróciło tylko ta kompresja zastanawia skąd się bierze silnik 1.9 tdi awx 130 km z góry dziękuje za udzielenie mi pomocy.
  • Poziom 2  
    kolego ogólnie ciśnienie w układzie chłodzenia sięga rzędu 0,5 bara a odpowietrzyłeś układ

    Dodano po 59 [sekundy]:

    a dokładnie co się dzieje po wymianie głowicy
  • Poziom 10  
    Głowicy nie wymieniałem zrobiłem prześwietlenie aby upewnić się ze głowica nie jest pęknięta. Także zrobiona płaszczyzna i wymienione gumki na zaworach. Sprawdzona szczelność zaworów. A dzieje się tak ze raz wywaliło mi cały zbiorniczek płynu nawet nie wiem gdzie i w jaki sposób. No i są twarde przewody gumowe podkreślam raz na jakiś czas wszystko jest normalnie przewody da się zgnieść a po jakimś czasie znowu idzie ciśnienie przewody puchną . Co mnie dziwi ze chłodnica jest cała zimna przewody po trasie są ciepłe a chłodnica albo w połowie albo cała zimna. A wentylator nie załącza się temperatura jest cały czas w normie 90 stopni.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Być może jest zapowietrzony ale już nie mam pomysłu jak mogę go odpowietrzyć. Przy nagrzewnicy ściągałem przewód i wypuściłem z tej części powietrze. Chyba ze jeszcze gdzieś jest jakiś odpowietrznik? W każdym bądź razie po zrobieniu głowicy ogrzewanie wróciło do normy.Co mnie ucieszyło choć trochę.