Witam
Mam problem z kontrolka Check, Sonda wideband 5(6) przwodowa
Byłem na diagnozie i niby (wykazało : Sonda lambda 1 ;grzałka niesprawna)
Kasowali bład kilka razy ale nie znikł. Sprawdzilismy miernikiem sonde i (niby jest sprawna)
Przewód 3 i 4 opór 3.6 Oma (ciepły silnik) 6 Oma
Przewody 2 i 6 opór 110 Oma (chyba zasilanie grzałki )
PS Kasuje błąd opieciem bateri ale po 20-50 km CHECK powraca
Dodano po 1 [godziny] 32 [minuty]:
Dodam tez że rok temu urwały sie 2 przewody (jakos niby same
) 5 i 6 -Te przwody na wtyczce do spięcia spina do Lambdy . Zastrugałęm je od nowa i wcisnąłem małym śrubokretem bo nie mogłem rozebrać wtyczki . Działo
Sprawdzałem przepływ pradu jest przez przewody .
A dodam ze mierzyłem jakie napiecie daje sonda podczas pracy to około 2.2-2.8 V
Mierzyłem poprzez wtyk na sondzie i do (-) na akumulatorze i nie wiem czy wykonałem test dobrze
PS: Do czego sa jeszcze te 2 przwody 1 i 5 ?
Oraz do jakiego mierzenia jest wtyk na wtyczce od sondy lambda ?
Mam problem z kontrolka Check, Sonda wideband 5(6) przwodowa
Byłem na diagnozie i niby (wykazało : Sonda lambda 1 ;grzałka niesprawna)
Kasowali bład kilka razy ale nie znikł. Sprawdzilismy miernikiem sonde i (niby jest sprawna)
Przewód 3 i 4 opór 3.6 Oma (ciepły silnik) 6 Oma
Przewody 2 i 6 opór 110 Oma (chyba zasilanie grzałki )
PS Kasuje błąd opieciem bateri ale po 20-50 km CHECK powraca
Dodano po 1 [godziny] 32 [minuty]:
Dodam tez że rok temu urwały sie 2 przewody (jakos niby same


Sprawdzałem przepływ pradu jest przez przewody .
A dodam ze mierzyłem jakie napiecie daje sonda podczas pracy to około 2.2-2.8 V
Mierzyłem poprzez wtyk na sondzie i do (-) na akumulatorze i nie wiem czy wykonałem test dobrze
PS: Do czego sa jeszcze te 2 przwody 1 i 5 ?
Oraz do jakiego mierzenia jest wtyk na wtyczce od sondy lambda ?