Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony - Wieża sony , podłączenie kabla minijack

superpiwo 05 Lut 2015 18:28 834 4
  • #1 05 Lut 2015 18:28
    superpiwo
    Poziom 2  

Witam, posiadam dość starą wieże z głośnikami firmy sony, jest tam radio, cd, a nawet wejście na kasety i płyty analogowe :D Czy jest możliwość podłączenia tam kabla minijack tak żeby móc możliwość słuchania muzyki z telefonu/komutera. jedyne wejścia z przodu to na słuchawki i mikrofon, skoro dźwięk z mikrofonu jest odtwarzany to czy jest może kabel który z jednej strony ma wejście minijack, a z drugiej mikrofonowe? :D Jeśli da sie coś z tym zrobić to proszę o odpowiedź, mogę też wysłać zdjęcia. Jestem zielony w tych sprawach, jak i nie wiem czy jest to odpowiedni dział- w razie pomyłki proszę o przeniesienie. Z góry dzięki za odpowiedzi ;)

Proszę zamienić uśmieszki na znaki interpunkcyjne.
    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

0 4
  • Pomocny post
    #2 05 Lut 2015 18:33
    ciuqu
    Poziom 34  

Jeżeli posiada wejście tape to podłącz tam kablem chinch minijack. Wejście mikrofonowe jest zbyt czułe na telefon.

0
  • #3 05 Lut 2015 19:02
    superpiwo
    Poziom 2  

Sony - Wieża sony , podłączenie kabla minijack Sony - Wieża sony , podłączenie kabla minijack Sony - Wieża sony , podłączenie kabla minijack czy jest tu owe wejście? Bo nic przy kasetach nie widzę

Dodano po 5 [minuty]:

Sony - Wieża sony , podłączenie kabla minijack ok, to chyba jeden z nich. Rozumiem, że mam kupić kabel i podłączeniu go i ustawieniu tape z przodu będzie odtwarzany dźwięk z podłączonego urządzenia?

0
  • Pomocny post
    #4 05 Lut 2015 19:18
    ciuqu
    Poziom 34  

Wypnij cd i podłącz tam telefon. Z przodu przełączasz na cd.

0
  • #5 05 Lut 2015 19:24
    superpiwo
    Poziom 2