Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 HDI 136KM nie odpala jak jes zimny

Przemo1-P2 05 Feb 2015 20:33 6459 6
Automation24.pl
    Przemo1-P2
    Level 2  
    Witam.Nie jestem mechanikiem ale potrzebuje pomocy w sprawie mojego PEUGEOTA 307 2.0 HDI 136KM.Mianowicie mam cały czas problem z odpaleniem mojego auta przy temperaturze około 0 stopni i niżej. Po walce przez 3 tygodnie z zaprzyjaźnionym mechanikiem w sumie przez przypadek wyszło że po odłączeniu czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej odpala bez problemu jak jest zimny oczywiście wchodzi w tryb awaryjny. Gdy pochodzi przez minutę i zgaszę go to już prawie przez cały dzień pali bez problemu chociaż mogę powiedzieć że raz na tydzień miał zaskoki gdy był ciepły to za pierwszym razem też nie odpalił ale po cofnięciu kluczyka palił od strzała. Dodam że w/w czujnik był wymieniony i nadal było to samo. Był też wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na pompie dwa razy filtr paliwa i po czytaniu trochę na forum akumulator-niby mogło pomóc.Jeszcze dodam że przy kręceniu jak jest zimny to wyskakuje błąd niby wody w filtrze paliwa. Silnik jest na SIEMENSIE próby przelewowe też był robione i nic nie wykazały.Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje.
  • Automation24.pl
    piotrekwoj1
    Level 41  
    Świeczki grzeją?
  • Automation24.pl
    Przemo1-P2
    Level 2  
    Grzeją z jedną jest tylko problem ale zapomniałem dodać że na plaka pali. Poza tym jak by był problem ze świecami to by próbował zagadać silnikiem by bujało a tu ani krzty chęci by zapalić.
    piotrekwoj1
    Level 41  
    Witam tu trzeba podejrzeć wartości rzeczywiste silnika coś napewno wyjdzie a zawór na listwie sprawny jakie masz ciśnienie na rampie.
    Przemo1-P2
    Level 2  
    Wychodzi na to że to pompa wtryskowa bo przy rozruch jest ciśnienie około 170 a wymagane jest ponoć żeby ten czujnik nic nie wykrył 220.
    matimon22