Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T4 2.8 VR6 Jakie Kable zapłonowe ?

matisiak1994 06 Lut 2015 18:04 1275 9
  • #1 06 Lut 2015 18:04
    matisiak1994
    Poziom 8  

    Witam , mam dylemat przy dobiorze odpowiednich Kabli zapłonowych do VW T4 2.8 VR6 140km . co powiecie na firmę PowerTec Sport ? ktoś spotkał się z tą firmą ? pisze na allegro ze do silników z LPG Turbo i modyfikowanych itd..

    chciałem kupić Beru ale dostępne tylko w Aso cena 550zł

    NGK - ok 300 zł

    co Wy byście mi doradzili ? dzięki z góry :)

    0 9
  • #2 06 Lut 2015 18:17
    bizon_126
    Poziom 28  

    Ja u siebie jak i u ojca ngk
    Jak zmieniałem to chciałem po taniości [kupiłem magnetti i świece iskra w intercars]
    Auto zaczęło szarpać i strzelać w dolot nawet na benzynie
    Kable udało się za reklamować,świece nie
    Skończyło się na tym że z powrotem kupiłem kable i świeczki ngk -polecam,nie zawiodłem się

    0
  • #3 06 Lut 2015 18:24
    matisiak1994
    Poziom 8  

    a jaki silnik 2.8 vr6 ?

    0
  • #4 06 Lut 2015 18:58
    bizon_126
    Poziom 28  

    Akurat małe jednostki fiata, moja z lpg
    Silnik jak silnik,zasada działania ta sama
    W pracy montowałem wielokrotnie do Voyagerów z lpg i właściciele aut byli zadowoleni
    Z Sentech-em mam bardzo przykre wspomnienia
    Jeśli nie chcesz wydawać dwa razy pieniędzy to kup raz a dobre

    0
  • #5 06 Lut 2015 19:40
    matisiak1994
    Poziom 8  

    no własnie słyszałęm ze te silniki nie lubiały NGK ze najlepiej Beru .. i chciał bym sie dowiedziec cos więcej :)
    a interesują mnie te PowerTec bo juz 2 ludzi na innym forum mi to chwaliło

    0
  • #6 06 Lut 2015 19:44
    Megawe
    Poziom 29  

    Do silnika VR6 ważna jest konstrukcja fajki zakładanej na świecę, z katalogu nic się nie dowiesz.
    Przy kupnie sprawdź jak jest wykonana fajka i musisz sam ocenić. Raz takie przewody kupowałem kilka lat temu i nie pamiętam jakie to były ale dobrze pamiętam kłopot ze sciaganiem fajek.

    0
  • #7 06 Lut 2015 21:59
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Silniki VR sa bardzo wrażliwe i wymagające na zastosowane części. Raczej tylko oryginał , bo wyjdzie drożej o gorzej. To samo ze świecami, silnik nietypowy konstrukcyjnie, wymaga dedykowanych świec o konkretnej ciepłocie.
    Swoja droga tak z obiegowych opinii wychodzą "tanie" cześci VW- tanie w podróbkach.
    Miałem bardzo rzadkie japońskie auto (made in Australia!) 100x rzadziej spotykane niz T4 z VR-em z silnikiem V6 i kable oryginał z hologramami - dedykowane ( made in Korea ) kosztowały 160 zł. Podróbki kosztują 110.

    0
  • #9 06 Lut 2015 23:27
    psilos1
    Poziom 31  

    Beru oraz troche tańsze Bremi ...szły na pierwszy montaż

    0
  • #10 07 Lut 2015 10:59
    omegolotC30NE
    Poziom 20  

    Miałem przewody PowerTec u siebie w aucie ; Latały pewnie z 6 lat na lpg.

    0