Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

myPhone Next - myPhone NEXT błąd po roocie

06 Lut 2015 18:23 1608 6
  • Poziom 2  
    Witam. Mam problem z myphonem next. Po roocie uruchamia się ekran startowy i trwa ładowanie, które nie przynosi efektu. Proszę o pomoc jestem zielony w tym temacie. Skorzystałem przy roocie z poradnika jak zamienic w pliku vold. .... miejscami sdcard 1 i sdcard 2


    Czekałem długo nic się nie dzieję. Myślę, że trzweba ponownie andka zainstalować. Jeśli tak to w jaki sposób. Nie zależy mi na danych znajdujących się w telefonie.
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Jak długo czekałeś? JA jak rootowałem to telefon to też mi się bardzo długo ładował. Podrzuć ten poradnik.
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Spróbuj zrobić twardy reset z poziomu bootloader'a, pamiętaj żeby przed wejściem w boota wyjąć i wsadzić z powrotem baterię, inaczej Ci nie wejdzie, jeśli to nie pomoże to reinstaluj tego andka. Jeżeli nie możesz wejść w bootloader to jesteś "uceglony" do tego stopnia, że nie jestem w stanie Ci pomóc.

    Dodano po 8 [minuty]:

    clear emmmc
  • Poziom 2  
    i się ładuje znowu te logo myphona. A jak andka przeinstalować za pomocą komputera?
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Jednak nie było trzeba odsyłać do serwisu...
    Udało się ustalić, że myphone next to odpowiednik Xolo q800, dzięki czemu możliwe było wgranie CWM i zaflashowanie nowego ROM'u. Telefon teraz działa bez zarzutu.
    CWM zainstalowany według tego poradnika:
    http://xolohub.blogspot.com/2013/11/how-to-install-cwm-twrp-recovery-on_16.html
    ROM aktualnie jest ten:
    http://upfile.mobi/index.php?page=file&f=588450&p=
    Był problem z wgraniem sterowników, wystarczyło wyciągnąć baterię z telefonu i w ten sposób podpiąć pod komputer.
    Tak jak pisałem wcześniej, telefon dobrze się spisuje i zniknął również problem, dla którego użytkownik zaczął "kombinować".
    Napisałem tę odpowiedź, aby uświadomić innym użytkownikom, że przy odrobinie chęci i czasu można zaoszczędzić nie małe pieniądze przed odesłaniem do serwisu.