Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corolla D4D Ogrzewanie

07 Lut 2015 08:32 2694 3
  • Poziom 1  
    Pomocy
    Witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
    Prosze o pomoc przy mojej Toyocie moze ktos mial juz taki problem.
    Samochodzik moj ma kaprysy, ostatnio cos mu sie stalo. Od kilku tygodni po ustawieniu ogrzewania na full przy wolnych obrotach leci zimne powietrze a po dodaniu gazu cieplo sie robi jak w piecu. Jaka moze byc przyczyna?
    Czy to jest wina pompy wodnej? - zaznaczam iz temp na wskaznika stoi w miejscu na tym samym poziomie.
    Dziekuje za Pomoc i pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Sprawdź poziom płynu chłodzącego.
  • Poziom 1  
    Witam,
    Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max.
    Pomożecie?
  • Poziom 43  
    Sprawdź, czy instalacja nie jest zapowietrzona. Sprawdź (na zimnym silniku!) jaki jest poziom płynu w samej chłodnicy.