Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Matryca NEC 10,4" - Podłączenie VGA

Aspir440 08 Lut 2015 00:18 456 2
  • #1 08 Lut 2015 00:18
    Aspir440
    Poziom 13  

Witam,
    Ostatnio w moje ręce wpadł ekran NEC NL6448AC33-18, który prawdopodobnie jest sprawny. Nie znam się za bardzo na temacie wyświetlaczy ale chciałbym go podłączyć do komputera.
    Z tego co udało mi się dowiedzieć potrzebuję inwertera i pytanie brzmi czy inwerter ze skanera mógłby się do tego nadać? Skaner to HP ScanJet 2200c. Nie wiem co siedzi w środku bo nie chcę go rozbierać dopóki nie potwierdzą się moje przypuszczenia.
    Drugie pytanie.. Wydaje mi się, że ekran ma wbudowany sterownik matrycy więc jest możliwe podpięcie go do komputera bezpośrednio przez D-SUB?

Dodano po 1 [godziny] 33 [minuty]:

Zamieszczam notę katalogową:

0 2
  • #2 08 Lut 2015 18:57
    Aspir440
    Poziom 13  

Przetrząsnąłem pół Internetu i nie mogę znaleźć informacji jak podłączyć taki wyświetlacz. Zacząłem robić próby z podłączaniem tego bezpośrednio przez VGA.
    Zastanawiam się nad jednym.. Do każdego z trzech kolorów mam 6 pinów danych. np G0,G1,G2,G3,G4 i G5 dla koloru zielonego.. Znalazłem schemat z podłączeniem podobnego wyświetlacza, na którym połączone są wszystkie te piny. Mógłby ktoś obeznany wyjaśnić czy tak można i jeśli można to w jakim celu jest ich tam 6?

0
  • #3 09 Lut 2015 10:48
    Aspir440
    Poziom 13