Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co robić po zawodówce bez zdanego egzaminu

Alarik145 07 Lut 2015 22:44 5277 16
  • #1 07 Lut 2015 22:44
    Alarik145
    Poziom 14  

Witajcie, otóż mam 21 lat teraz i jestem po szkole zawodowej w zawodzie mechanika samochodowego ale go nie zdałem bo nic z tego nie rozumiem i nawet to mnie nie kręci, poszedłem po prostu by gdzieś iść, teraz w weekendy kończę liceum ale niestety do matury nie podchodzę bo nie zdam i się zastanawiam co mógłbym sobie zrobić po tej szkole, jakieś kursy czy zawód abym znalazł jakąś robotę, bo obecnie nie mam zawodu, pracy tez ciężko znaleźć bo wszędzie chcą umiejętności, a ja nie znam się ani na maszynach, ani na budowlance i już mi ciężko wymyślić co zrobić by znaleźć jakaś prace w końcu :(

0 16
  • #2 07 Lut 2015 23:22
    krau
    Poziom 20  

Myślę, że zostaje Ci wyjechać za granicę na zbiory owoców. Z całym szacunkiem, ale po kiego Ci liceum jak i tak nie zamierzasz zdawać matury? Może lepiej jeszcze raz podejść do egzaminu zawodowego? To, że nie zdałeś nie wyklucza, żeby jeszcze raz próbować. Żeby robić jakieś kursy musisz się najpierw określić, co chcesz robić w życiu. Bez tego to całkowita loteria.

0
  • #3 07 Lut 2015 23:25
    tomek122
    Poziom 21  

Wybacz, ale z takim podejściem... to może zamiatanie ulic?

0
  • #4 07 Lut 2015 23:38
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

Alarik145 napisał:
    ale go nie zdałem bo nic z tego nie rozumiem i nawet to mnie nie kręci
    Alarik145 napisał:
    kończę liceum ale niestety do matury nie podchodzę bo nie zdam
    Alarik145 napisał:
    a ja nie znam się ani na maszynach,
    Alarik145 napisał:
    co zrobić by znaleźć jakaś prace w końcu
    Alarik145 napisał:
    pracy tez ciężko znaleźć bo wszędzie chcą umiejętności,