Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford 4630 - Momenty dokręcania śrub, ustawianie zaworów.

pawelz2910 08 Lut 2015 09:41 1818 7
  • #1 08 Lut 2015 09:41
    pawelz2910
    Poziom 9  

    Witam,
    w moim fordzie 4630 musiałem zrobić remont silnika bo już praktycznie całkowicie stracił moc. Teraz niestety podczas składania mam problem bo nie wiem z jakimi momentami dokręcać śruby oraz jak ustawić zawory. Dysponuje ktoś takimi informacjami ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

    0 7
  • #2 08 Lut 2015 13:31
    wal-ker
    Poziom 31  

    Momenty dokrecania srub silnika w tabeli.

    Zawór ssący 0,36-0,41mm
    Zawór wydwchowy o,43-0,48mm.

    Sruby głowicy dikręcamy w dwóch etapach . Najpierw wszystkie do 190 Nm a pozniej do 217-220 Nm.

    1
  • #3 11 Lut 2015 20:49
    pawelz2910
    Poziom 9  

    A masz może coś na temat wersji tego silnika ? Okazało się, że mam popękane i mocno zużyte tłoki, niestety jest to wersja nie do dostania w Polsce w tej chwili. Ponoć było 9 różnych typów, może da się stosować zamiennie tłoki z innych wersji ?

    0
  • #5 14 Lut 2015 16:57
    pawelz2910
    Poziom 9  

    A mógłbym prosić jeszcze o informacje na temat sposobu wymiany uszczelniaczy w siłowniku wspomagania ?

    0
  • #7 15 Lut 2015 18:34
    pawelz2910
    Poziom 9  

    Mam inną wersję siłownika, po środku tłoczyska (które prawdopodobnie jest skręcone, chociaż nie mam pewności) są dwa pierścienie prowadzące i uszczelnienie. O ile pierścienie prowadzące łatwo zdjąć to z uszczelnieniem będzie problem, tym bardziej z założeniem nowego bez uszkodzenia go.

    0
  • #8 26 Lut 2015 20:56
    pawelz2910
    Poziom 9  

    Kupiłem uszczelkę pod głowicę i na niej podane są inne wartości momentów niż podane w tej serwisówce. Których wartości się trzymać?

    0