Witam.
Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V.
Błędy jak poniżej.
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K
Komponent: ESP FRONT MK60 0103
Kodowanie: 0021121
Kod serwisu: WSC 00046 412 221184
VCID: 3A7149797501EDC82F8
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46)
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
01486 - Uaktywniony test funkcjonowania systemu
000 - -
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x-44.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 F
Komponent: EPS_ZFLS Kl.0 1301
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2E597529B9493168830
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02546 - Położenie krańcowe układu kierowniczego
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Przebieg: 880 km
Temperatura: 15.0*C
Napięcie: 14.30 V
Napięcie: 14.10 V
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
000 - -
Ramka zamrożona:
Wiem że w ABS dla błędu 01486 trzeba wykonać procedurę jazdy z prędkością ok 20km/h w koło przy skręconej kierownicy pomiędzy 90°-180°, co do błędu 00290 pewnie bieżnia magnetyczna bądź koronka nie wiem dokładnie co tam jest.
Główny problem to błąd 00778, po probie kalibracji dopisał się błąd 02546 i wspomaganie padło. Wymieniony został czujnik skrętu pod taśmą poduszki i moduł pod kierownicą. Po kolejnej próbie adaptacji zero zmian, w blokach pomiarowych czujnik G85 pokazuje ciągle 0°.
Robiłem jazdy próbne adaptacji kilka razy i nic, trafiłem na post w którym pada stwierdzenie że adaptacje G85 da się przeprowadzić tylko przy spranym ABS czyli w moim przypadku po naprawie lewego tyłu i dokończeniu funkcji testu. Czy faktycznie tak jest ? Czy dopiero wtedy przejdzie adaptacja G85 i wspomaganie wróci ? Czy nie powinna zmieniać się wartość położenia kierownicy w blokach pomiarowych pomimo błędu w ABS ?
Każda wskazówka i pomoc będzie bardzo cenna.
Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V.
Błędy jak poniżej.
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K
Komponent: ESP FRONT MK60 0103
Kodowanie: 0021121
Kod serwisu: WSC 00046 412 221184
VCID: 3A7149797501EDC82F8
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46)
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
01486 - Uaktywniony test funkcjonowania systemu
000 - -
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x-44.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 F
Komponent: EPS_ZFLS Kl.0 1301
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2E597529B9493168830
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02546 - Położenie krańcowe układu kierowniczego
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Przebieg: 880 km
Temperatura: 15.0*C
Napięcie: 14.30 V
Napięcie: 14.10 V
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
000 - -
Ramka zamrożona:
Wiem że w ABS dla błędu 01486 trzeba wykonać procedurę jazdy z prędkością ok 20km/h w koło przy skręconej kierownicy pomiędzy 90°-180°, co do błędu 00290 pewnie bieżnia magnetyczna bądź koronka nie wiem dokładnie co tam jest.
Główny problem to błąd 00778, po probie kalibracji dopisał się błąd 02546 i wspomaganie padło. Wymieniony został czujnik skrętu pod taśmą poduszki i moduł pod kierownicą. Po kolejnej próbie adaptacji zero zmian, w blokach pomiarowych czujnik G85 pokazuje ciągle 0°.
Robiłem jazdy próbne adaptacji kilka razy i nic, trafiłem na post w którym pada stwierdzenie że adaptacje G85 da się przeprowadzić tylko przy spranym ABS czyli w moim przypadku po naprawie lewego tyłu i dokończeniu funkcji testu. Czy faktycznie tak jest ? Czy dopiero wtedy przejdzie adaptacja G85 i wspomaganie wróci ? Czy nie powinna zmieniać się wartość położenia kierownicy w blokach pomiarowych pomimo błędu w ABS ?
Każda wskazówka i pomoc będzie bardzo cenna.