Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung CLX 6210FX - Drukuje mi czerwone pasy

10 Lut 2015 17:51 651 2
  • Poziom 9  
    Witam Koledzy

Na początku dodam że jestem amatorem w tych sprawach ale mam problem z drukarką Samsung CLX 6210FX a dokładnie chcę wydrukować stronę w kolorze i drukuję mi normalnie grafikę ale są również czerwone pasy na kartce. Gdy otwieram klapę aby sprawdzić tonery to pas transmisyjny jest nie gdzie pokryty właśnie tym kolorem, wyczyściłem i znowu drukuję to samo. Pomyślałem że może to jest przyczyna tonera to kupiłem nowy zestaw i wymieniłem tylko ten kolor ale znowu drukuje mi czerwone pasy. W załączniku zeskanowałem stronę jak to drukuję. Nie mam pojęcia co mam zrobić mam nadzieję że coś doradzicie.

Przyglądnijcie się fotce i widać te czerwone pasy.

Samsung CLX 6210FX - Drukuje mi czerwone pasy

Dziękuję za podpowiedzi.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 13  
    nie wiem co to za tonery, obstawiam że jakieś zamienniki i stąd to brudzenie. Te drukarki źle działają na zamiennikach bo są one jakby to delikatnie ująć trudne do regeneracji i często są wadliwe. Oryginał na 99% przypadków zawsze jest ok. To że masz ciągle brudny pas transferu potwierdza że sypie się toner z kartridża i brudzi pas. czyszczenie nic nie da. Tonery te trudno się rozbiera i składa po wyczyszczeniu.
  • Poziom 9