Sprawa wygląda następująco - samochód uderzony lewym przodem - połamana puszka bezpieczników. Dodatkowo pare kostek było połamanych oraz trochę przewodów zostało odsłoniętych.
Po wymianie wiązki silnikowej, wentylatora oraz wiązki komory silnika (łącznie z puszką bezpieczników) i po podłączeniu akumulatora niezależnie od położenia kluczyka świeci się światło stop oraz podświetlenie zegarów, zero innej reakcji, przekręcenie stacyjki nic nie daje.
Sprawdziłem dokładnie wszystkie podłączenia przewodów w skrzynce bezpieczników i nowa wiązka pokrywa się ze starą - tak samo ze skrzynką w której jest moduł BCM (ta przy wycieraczkach).
Sprawdziłem również wszystkie bezpieczniki.
Po odłączeniu wszystkich przekaźników gaśnie światło stop. Po odłączeniu wszystkich kostek w puszce BCM nic się nie zmienia, dopiero odłączenie BCMu skutkuje zgaśnięciem podświetlenia stacyjki.
Wychodzi na to że BCM jest walnięty? Jak wygląda jego wymiana? Ewentualna wymiana wymaga użycia modułu o tym samym oznaczeniu ?
Żeby nie było, użyłem wujka google, ale żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem.
Po wymianie wiązki silnikowej, wentylatora oraz wiązki komory silnika (łącznie z puszką bezpieczników) i po podłączeniu akumulatora niezależnie od położenia kluczyka świeci się światło stop oraz podświetlenie zegarów, zero innej reakcji, przekręcenie stacyjki nic nie daje.
Sprawdziłem dokładnie wszystkie podłączenia przewodów w skrzynce bezpieczników i nowa wiązka pokrywa się ze starą - tak samo ze skrzynką w której jest moduł BCM (ta przy wycieraczkach).
Sprawdziłem również wszystkie bezpieczniki.
Po odłączeniu wszystkich przekaźników gaśnie światło stop. Po odłączeniu wszystkich kostek w puszce BCM nic się nie zmienia, dopiero odłączenie BCMu skutkuje zgaśnięciem podświetlenia stacyjki.
Wychodzi na to że BCM jest walnięty? Jak wygląda jego wymiana? Ewentualna wymiana wymaga użycia modułu o tym samym oznaczeniu ?
Żeby nie było, użyłem wujka google, ale żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem.