Szanowni forumowicze i użytkownicy telewizorów Samsunga,
Na moim telewizorze serii UExxC6500 z Internet@TV od pewnego czasu wyświetla się komunikat, iż od kwietnia 2015 aplikacja YouTube zostanie wyłączona z powodu braku wsparcia.
Wydaje mi się, że wszyscy użytkownicy tych TV (pewnie obejmuje to zarówno serie LCD jak i LED od C do D czyli wszystkie Internet @TV) powinni się zgłosić do Samsunga w tej sprawie. Samsung zdalnie pozbawia nas jednej z funkcjonalności (aplikacji, widgetu, czy jak tam zwał) telewizora. Aplikacja ta była jedną z kluczowych reklamowanych ówcześnie funkcji wyróżniających te odbiorniki od innych - nawet w instrukcji jest zdjęcie YouTube.
Teraz nasze w pełni sprawne odbiorniki są zdalnie postarzane technologicznie. A wyłączenie pierwszego widgetu to może być wierzchołek.
Ja osobiście dzwoniłem już na support i zetknąłem się z niedouczoną ścianą. W drugim kroku napisałem do nich wiadomość poprzez stronę wsparcia samsunga.
Jakieś rady co robić dalej? Czy jakieś organizacje konsumenckie coś mogą zdziałać?
Na moim telewizorze serii UExxC6500 z Internet@TV od pewnego czasu wyświetla się komunikat, iż od kwietnia 2015 aplikacja YouTube zostanie wyłączona z powodu braku wsparcia.
Wydaje mi się, że wszyscy użytkownicy tych TV (pewnie obejmuje to zarówno serie LCD jak i LED od C do D czyli wszystkie Internet @TV) powinni się zgłosić do Samsunga w tej sprawie. Samsung zdalnie pozbawia nas jednej z funkcjonalności (aplikacji, widgetu, czy jak tam zwał) telewizora. Aplikacja ta była jedną z kluczowych reklamowanych ówcześnie funkcji wyróżniających te odbiorniki od innych - nawet w instrukcji jest zdjęcie YouTube.
Teraz nasze w pełni sprawne odbiorniki są zdalnie postarzane technologicznie. A wyłączenie pierwszego widgetu to może być wierzchołek.
Ja osobiście dzwoniłem już na support i zetknąłem się z niedouczoną ścianą. W drugim kroku napisałem do nich wiadomość poprzez stronę wsparcia samsunga.
Jakieś rady co robić dalej? Czy jakieś organizacje konsumenckie coś mogą zdziałać?