Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

EPC3928/TL-MR3420/Foscam/Toya - Połączenie kamery IP z modemem/routerem w TOYA.

marsjannno 12 Feb 2015 23:04 2409 5
Optex
    marsjannno
    Level 10  
    Witam!

Od dłuższego czasu mam problem ze skonfigurowaniem działania kamery IP Foscam (FI9821W v2) z internetem w Toya. Poszło dobrze w Orange (podłączenie kamery do funboxa i przekierowanie portów). Niestety z Toya jest nieciekawie zwłaszcza, że nie znam się na tym zbyt dobrze (dlatego postaram się jak najbardziej szczegółowo opisać problem)

Przede wszystkim- dostałem publiczne IP. Musiałem również podać MAC karty sieciowej, więc podałem MAC routera TP-LINK MR3420, który podłączyłem do portu WAN routera Cisco. Niestety router-modem Cisco dostarczony od Toya ma to do siebie, że nie mogę wprowadzić w nim żadnych zmian i ustawień.
    Następnie po wifi podłączyłem kamerę do routera TP-LINK, w nim przekierowałem port 88 kamery i na tym skończyłem (tyle wystarczyło poprzednio). Niestety nie zadziałało. Próbowałem połączyć się z kamerą [publiczny adres ip z panelu toya]:88 - ten adres nie zadziałał.

Nie wiem co mogę zrobić więcej, aby kamera miała dostęp z zewnątrz. Czy zajmował się ktoś z was podobną konfiguracją? Podejrzewam, ze powinienem coś zmienić w routerze Cisco, poniewaz nie przekierowuje portów jednak nie mam pojęcia jak mógłbym to zrobić.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam!
  • Optex
    mbo
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wklej obrazek z zakładki status routera MR3420.
  • Optex
    hermes-80
    Level 43  
    Skoro na urządzeniu Toya nie można nic zmienić to powinni ci go przestawić w tryb bridge czyli na porcie WAN routera MR powinieneś mieć publiczny IP ten który wykupiłeś.
    marsjannno
    Level 10  
    mbo wrote:
    Wklej obrazek z zakładki status routera MR3420.

Kiedy tylko pojawię się na miejscu wkleję tę stronę.

hermes-80 wrote: