Witam,
Dzisiaj jak wróciłem do domu napotkałem problem z połączeniem się do Wifi z mojego laptopa (Samsung rv511). Co ciekawe na telefonie wszystko działa normalnie. Okazało się,że jak nie było mnie w domu jakiś kumpel taty majstrował przy routerze bo coś tam mu nie pasowało, chyba się na tym kiepsko zna bo ja mam teraz problem...
Posiadam router TP-LINK tl-wr543g, kartę sieciową Broadcom 802.11n i internet radiowy.
Komputer łączy się z routerem, ale od razu po tym wyskakuje ikonka żółtego wykrzyknika i korzystanie z sieci jest niemożliwe. Próbowałem uaktualnić sterownik karty sieciowej, ale nie dało to żadnego efektu.
Do internetu mam dostęp przez kabel usb podłączony do telefonu, który z kolei łączy się z wifi. Jest to rozwiązanie tymczasowe. Chciałbym dowiedzieć się co moge zrobić by to wszystko naprawić.
Wrzucam screeny z "IPconfig" i z panelu routera.
Pozdrawiam
Dzisiaj jak wróciłem do domu napotkałem problem z połączeniem się do Wifi z mojego laptopa (Samsung rv511). Co ciekawe na telefonie wszystko działa normalnie. Okazało się,że jak nie było mnie w domu jakiś kumpel taty majstrował przy routerze bo coś tam mu nie pasowało, chyba się na tym kiepsko zna bo ja mam teraz problem...
Posiadam router TP-LINK tl-wr543g, kartę sieciową Broadcom 802.11n i internet radiowy.
Komputer łączy się z routerem, ale od razu po tym wyskakuje ikonka żółtego wykrzyknika i korzystanie z sieci jest niemożliwe. Próbowałem uaktualnić sterownik karty sieciowej, ale nie dało to żadnego efektu.
Do internetu mam dostęp przez kabel usb podłączony do telefonu, który z kolei łączy się z wifi. Jest to rozwiązanie tymczasowe. Chciałbym dowiedzieć się co moge zrobić by to wszystko naprawić.
Wrzucam screeny z "IPconfig" i z panelu routera.
Pozdrawiam