Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

maxicar1886bp - Montaż alarmu, nie uzbraja z kluczyka

13 Lut 2015 08:39 1509 7
  • Poziom 10  
    Witam,

    montuje alarm samochodowy maxicar 1886bp, bezpilotowy, obsługiwany oryginalnym kluczykiem

    auto w którym jest przeprowadzany montaż: audi a4 b5 2000rok (nie can)
    fabrycznie kluczyk scyzoryk, z którego mogę zamknąć/otworzyć auto(wszystkie drzwi),

    W zasadzie zamontowałem, ale cos źle podłączyłem, lub centralka jest popsuta,

    Mianowicie problem mam z:
    - gdy na oryginalnym pilocie, naciskam "zamknij" auto się zamyka,
    natomiast alarm się nie załącza/nie uzbraja,

    Najdziwniejsze jest to że uzbraja się gdy zamknę/otworze auto i nic nie robie, to sam się uzbraja,
    lub
    zamknę/otworze, odpalę auto, to tez się alarm załączy, i dioda zaczyna mrugać


    Dziwne bo w druga strone działa, gdy alarm się sam uzbroji (miga dioda), naciskam "otworz" na pilocie, alarm wydaje się siebie dźwięk, kierunki migają, i udaje się rozbroić alarm,
    po chwili bez czynności alarm znowu się uzbraja....

    Ale nie mogę uzbroić alarmu z pilota,

    Czy powodem tego może być brak podłączenia 'przekaźnika blokady zapłonu? (tego jeszcze nie podlaczylem)

    poniżej wklejam schemat,

    na obecna chwile podłączone mam przewody koloru:

    -czerwony - stały plus z akumulatora
    -czarny - masa z karoserii
    -fioletowy - domykanie szyb- ta opcja działa, gdy alarm się uzbroi, szyby się zamykają
    -różowy - syrena
    -niebieski - krancowka drzwi; podlaczona pod lampke która znajduje się w boczku drzwi kierowcy, i zapala się przy otwartych drzwiach,
    -brązowy - lewy kierunkowskaz
    -brązowy -prawy kierunkowskaz
    -brązowo/biały- impuls uzbrajania, podłączone do pompki centralnego zamka, pojawie się prąd na tych kablach gdy zamykam
    -biało/czarny- impuls rozbrajania, podłączone do pompki centralnego zamka, pojawie się prąd gdy otwieram z pilota auto

    Co jeszcze musze podłączyć?
    Albo co mogłem podłączyć źle?

    Do podłączenia przekaźnika blokady zapłonu, mam dwa kabelki; żółty i biały,
    chcę to podłączyć ale dopiero jak będzie działał alarm,


    Myślę że nie muszę nigdy podłączać przewodów koloru:
    -zielono/czarny - nie montuje krancowki pod maską
    -pomarańczowy - swiatlo stop/pedal hamulca, jeśli dobrze wnioskuje to ten kabelek odpowiedzialny jest za automatyczne zamykanie drzwi od wewnątrz w czasie jazdy, niechce tej opcji

    Nastepnie kolejne dwa nie podłączone:
    -zolto/czerwony- impuls przy uzbrajaniu
    -czerwono/czarny- impuls przy rozbrajaniu

    i zostaje jeszcze:
    -szary - sterowanie oświetleniem kabiny,
    tego tez najprawdopodobniej nie musze podłączać, ponieważ fabrycznie mam tzw moduł komfortu, gdy nacisnę na pilocie 'otworz' światla podsufitki się zapalają,

    Będę wdzięczny , co źle robię, gdzie źle myślę,
    co i jak i gdzie podłączyć?
  • Relpol przekaźniki

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Zacznij od podłączenia tzw.[+15] - plus po stacyjce na biały przewód.
    Od tego zależy Twoje bezpieczeństwo,
    aby alarm nie uzbroił się podczas jazdy.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Dziekuje ślicznie,
    Właśnie podłączyłem plus po stacyjce z białym przewodem,
    alarm nie załącza się na zapłonie,,
    i alarm z pilota się uzbraja, ale na 100% jest cos źle podłączone,
    ponieważ,
    po nacisnieciu na pilocie przycisku 'zamknij' dopiero po 43sekundach pojawia się sygnał z syreny , i zamykają się okna....

    na początku myslalem ze ustawiony jest dluzszy czas uzbrajania, ale sprawdziłem i ustawione jest 5s, jak zmieniłem na dluzszy 35s, to minelo 2 minuty i zwatpilem...

    a teraz jak robilem testa, to po nacisnieciu przycisku 'zamknij' na pilocie, szyby zamknely się po 27s, syrena zawyla 3razy ale alarm się nie uzbroil, dioda nie miga,


    Jest tu może polecany "Pan Magik" z okolic wroclawia ?
    podjade i zaplace żeby mi to wszystko podlaczyl tak jak powinno być,

    bo wychodzi na to ze będę siedział kilka dni i dalej nie będę miał pewności czy to dobrze jest podlaczone
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    teeree napisał:
    -brązowo/biały- impuls uzbrajania, podłączone do pompki centralnego zamka, pojawie się prąd na tych kablach gdy zamykam
    -biało/czarny- impuls rozbrajania, podłączone do pompki centralnego zamka, pojawie się prąd gdy otwieram z pilota auto


    podłączyłeś wewnątrz pompy na silniku?
  • Poziom 10  
    tak,
    te przewody podlączone, a raczej wlutowane są w plytkę na pompce centralego,

    zaznaczam, ja tego nie robiłem, wcześniejszy wlasciciel jak montowal alarm to tak miał to połączone, ja teraz wyrzuciłem ten alarm, bo ostatnio zauważyłem ze ciagnie prad, i zakupiłem nowy ,

    zrobiłem teraz znowu test,
    i jak mam spiety:
    biały przewod z plusem po zapłonie, to gdy zalącze alarm z pilota to po około 25s syrena wyje 3razy, wg instrukcji to oznaka że po wyjściu z auta alarm nie został uzbrojony, i ze po kolejnych 20s alarm się uzbroi ale centralny zamek nie zamknie drzwi (zaznaczam ze czekam minute i nic się nie uzbraja) i diody się nie zapalają,

    a gdy odlacze bialy kabelek, to alarm się uzbraja, syrena wyje 1raz, diody się zapalają, ale dopiero po 30s od nacisniecia przycisku na pilocie,

    ale odlaczając biały kabelek, to przy włączonym zapłonie załacza alarm, czyli tak zle i tak nie dobrze,

    domniemam ze jest cos zle podłączone, ale nie wiem co,
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A pytanie do Kolegi carrier , czy to jest prawidłowo:
    teeree napisał:
    -niebieski - krancowka drzwi; podlaczona pod lampke która znajduje się w boczku drzwi kierowcy, i zapala się przy otwartych drzwiach,
  • Poziom 10  
    carrier napisał:
    a jak na 1 sekundę podasz + na uzbrojenie to uzbraja się od razu, bo może impuls z pompy jest za długi i chińczyk wariuje


    sprawdziłem, nic to nie zmienia,

    Dodano po 40 [minuty]:

    a zrobiłem teraz testa,
    odlaczylem centralke od alarmu,
    zamknąłem drzwi, na pilocie nacisnąłem zamknij(rygle poszly w doł),
    następnie na pilocie nacisnąłem otworz (rygle do gory), nie otwierając drzwi,
    i po około (liczyłem w glowie) 20-30s auto samo się zamknelo (rygle poszly w dol)

    a gdy przeprowadza taka samą kolejność z podłączoną centralka to jedyna różnica jest taka ze dodatkowo zamyka szyby ,

    i tak mi się wydaje (gdy podlaczona jest centralka) kiedy nacisnę na pilocie zamknij, rygle opadają, ale 2 pikniecia syreny i szyby do gory sa wlasnie po około 20-30s,

    domniemam że, mmh przewod z pompki odpowiedzialny za zamkniecie, jest zle podlaczony?