Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilarka łańcuchowa elektryczna Makita, Stihl, husqvarna czy bosch ?

13 Lut 2015 18:32 18858 22
  • Poziom 12  
    Witam,
    właśnie kupuję pilarkę łańcuchową elektryczną do cięcia drewna co sezon dla potrzeb własnych. Marki, które mnie najbardziej zainteresowały to Makita, Stihl, Husqvarna, Bosch. Nigdy nie miałem elektrycznej pilarki dlatego jestem zielony w tym temacie i nie wiem, która firma jest najlepsza z tych, które wymieniłem. Zależy mi na jakości. Posiada ktoś pilarkę elektryczną z jednej z firm, które wymieniłem i może się o niej wypowiedzieć? Ma ktoś jakieś doświadczenia z nimi ? Mile widziane opinie serwisantów/sprzedawców i użytkowników.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Poziom 19  
    Polecam makitę, jest bezawaryjna. Możesz śmiało brać oba modele. W dodatku do makity są najtańsze części zamienne.
  • Poziom 33  
    Mój brat ma Boscha elektrycznego i nie narzeka już kilka lat.Ja też ją nie raz użytkowałem.Jest dobra.
  • Poziom 12  
    Czyli z tego wychodzi, że Makita czy Bosch nie odstaje od husqvarny czy stihla jakością tyle, że makita ma tani serwis, niższą cenę samej pilarki co jest dużym plusem i większy wybór od boscha. Na razie faworytem jest makita dzięki za pomoc. Jeżeli ktoś ma coś do dodania bardzo proszę jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie każda opinie mile widziana :)
  • Poziom 19  
    Makita jest lepsza od boscha i pozostałych marek. Tamte pilarki są robione pod amatorów, a makita wypuszcza ten sprzętz myślą o profesjonalistach, np. cieślach. Szczególnie można polecić drożsy model z wzdłużnym silnikiem. Makita ma w ofercie dwa modele jeden z silnikiem poprzecznym, a drugi z wzdłużnym. Ta druga jest wygodniejsza, ale też droższa.
  • Poziom 33  
    Ja znowu mam stihla ale na benzynkę i też mi długo hula.
  • Poziom 12